Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Zwykła 540 –
    17 maja 2013, 22:08 przez ~Kuczor | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Audi RS6 Plus z Lublina – 540 koni
    540 koni
    5 maja 2013, 11:31 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało tu terenowych pomykaczy – moj KTM 540 SXC
    Moj KTM 540 SXC
    18 kwietnia 2013, 22:21 przez LukasE46 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Nissan Skyline R34 Z-tune – Najmocniejszy seryjny R34 jaki kiedykolwiek powstał. Charakteryzuje się mocą 500 KM i 540 Nm. Silnik był wyposażony w dwie turbosprężarki. To co czyni go naprawdę wyjątkowym, to fakt, że wyprodukowano ich tylko 20 sztuk.
    Najmocniejszy seryjny R34 jaki kiedykolwiek powstał. Charakteryzuje się mocą 500 KM i 540 Nm. Silnik był wyposażony w dwie turbosprężarki. To co czyni go naprawdę wyjątkowym, to fakt, że wyprodukowano ich tylko 20 sztuk.
    3 stycznia 2013, 16:12 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e34 Bałagan – Bmw e34 540 po małych modach
    Bmw e34 540 po małych modach
    26 grudnia 2012, 8:37 przez ~balagan | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Piękne e34 – e34 540 manual znalezione na allegro
    E34 540 manual znalezione na allegro
    17 września 2012, 22:03 przez sayan92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Lamborghini Sesto Elemento – 5.2 V10
570 KM i 540 Nm przy masie poniżej 1000kg
Sprint do setki - 2,5 sek.
Cena - 1,9 mln euro

Niesamowita stylistyka, rewelacyjne osiągi oraz ekskluzywność mogą być gwarantem, że wszystkie 20 egzemplarzy natychmiast znalazło nabywców.
    5.2 V10
    570 KM i 540 Nm przy masie poniżej 1000kg
    Sprint do setki - 2,5 sek.
    Cena - 1,9 mln euro

    Niesamowita stylistyka, rewelacyjne osiągi oraz ekskluzywność mogą być gwarantem, że wszystkie 20 egzemplarzy natychmiast znalazło nabywców.
    15 lipca 2012, 23:14 przez MotoFUN91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    URSUS C-385 – Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.

Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.

Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4
    Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
    Silnik:
    typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
    moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
    max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
    liczba cylindrów: 4,
    pojemność: 4562 cm³.

    Układ napędowy:
    sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
    skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
    całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
    mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

    Układy jezdne:
    oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
    mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
    hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
    prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
    układ pneumatyczny hamowania przyczep.

    Układy agregowania
    pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
    regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
    TUZ kat. II wg ISO
    udźwig na końcach ramion 1700 kg
    WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
    masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
    klasa 1,4
    26 czerwca 2012, 18:46 przez oram_pole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Cizeta V16 – Konstruktorem tego supersamochodu byli Claudio Zampollego i Giorgio Moroder. Uważa się go za pierwszy samochód w powojennej historii motoryzacji, w którym zastosowano silnik V16, ale tak naprawdę były to dwie połączone jednostki V8. Cylindry o łącznej pojemności 5995 ccm zostały rozwarte pod kątem 90 stopni i były obsługiwane przez 64 zawory. Samochód miał moc 540 KM przy 8000 rpm i moment obrotowy 542 Nm przy 6000 rpm. Prędkość maksymalna została określona na około 330 km/h, jednak nikt tego nigdy nie sprawdził. Produkcja auta trwała od 1991 roku do 1995 i wyprodukowano zaledwie 8 sztuk. Claudio Zampollini przeniósł się do USA i tam dokończył jeszcze dwa auta.
    Konstruktorem tego supersamochodu byli Claudio Zampollego i Giorgio Moroder. Uważa się go za pierwszy samochód w powojennej historii motoryzacji, w którym zastosowano silnik V16, ale tak naprawdę były to dwie połączone jednostki V8. Cylindry o łącznej pojemności 5995 ccm zostały rozwarte pod kątem 90 stopni i były obsługiwane przez 64 zawory. Samochód miał moc 540 KM przy 8000 rpm i moment obrotowy 542 Nm przy 6000 rpm. Prędkość maksymalna została określona na około 330 km/h, jednak nikt tego nigdy nie sprawdził. Produkcja auta trwała od 1991 roku do 1995 i wyprodukowano zaledwie 8 sztuk. Claudio Zampollini przeniósł się do USA i tam dokończył jeszcze dwa auta.
    7 czerwca 2012, 14:06 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj