Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Honda S2000 AP2 – Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Renault Megane R26.R – Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany pod francuską marką Renault od 1995 roku. W 2015 roku rozpoczęto produkcję najnowszej, czwartej generacji modelu. Druga generacja Megane została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1,9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2,0 dCi i 105 KM 1,5 dCi. Wersje R26 dostępne są tylko w wersji 3d, silniki 2,0T dostępne są tylko dla 3-drzwiowego i 5-drzwiowego coupe-cabrio. Ten silnik generuje moc 230 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 237 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6 sekund.
    Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany pod francuską marką Renault od 1995 roku. W 2015 roku rozpoczęto produkcję najnowszej, czwartej generacji modelu. Druga generacja Megane została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1,9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2,0 dCi i 105 KM 1,5 dCi. Wersje R26 dostępne są tylko w wersji 3d, silniki 2,0T dostępne są tylko dla 3-drzwiowego i 5-drzwiowego coupe-cabrio. Ten silnik generuje moc 230 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 237 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6 sekund.
    16 kwietnia 2022, 18:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S2000 – S2000 to dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern Honda od kwietnia 1999 do czerwca 2009. Samochód powstał by uczcić 50-lecie istnienia firmy Honda.  Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Podczas 10 lat produkcji powstało 112,636 egzemplarzy. S2000 AP1 produkowana była w latach 1999-2003 i posiadała dwulitrowy silnik VTEC o mocy 240 KM, a AP2 posiadała silnik 2,2 l VTEC o mocy 237 KM. Samochód otrzymał tytuł "Cabrio of the Year 1999".
    S2000 to dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern Honda od kwietnia 1999 do czerwca 2009. Samochód powstał by uczcić 50-lecie istnienia firmy Honda. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Podczas 10 lat produkcji powstało 112,636 egzemplarzy. S2000 AP1 produkowana była w latach 1999-2003 i posiadała dwulitrowy silnik VTEC o mocy 240 KM, a AP2 posiadała silnik 2,2 l VTEC o mocy 237 KM. Samochód otrzymał tytuł "Cabrio of the Year 1999".
    13 grudnia 2019, 23:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 grudnia 2018, 13:25 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 października 2018, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gościu stracił całą prawą stronę plastików o wartości 1000 zł przy prędkości 237 km/h. Motocykl to Suzuki GSXR 750 2006 r.
    15 stycznia 2018, 16:26 przez ~kochammoto | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Mugen RR - 237-konna edycja limitowana – Nie możliwa do spotkania na naszych drogach.
    Nie możliwa do spotkania na naszych drogach.
    25 września 2016, 21:02 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Countach LP 400S '79 – Lamborghini Countach LP 400S powstało w 237 egzemplarzach, które specjaliści dzielą na trzy serie. To licytowane pochodzi z pierwszej z trzech, obejmującej 50 sztuk i wyróżniającej się felgami Campagnolo Bravo w kształcie tarczy telefonu.  Samochód w dużej części zachował oryginalną stylizację Bertone, która w latach 70-tych szokowała swoją futurystyczną formą. W porównaniu z LP400 poszerzono jedynie rozstaw kół (dodane nakładki na błotnikach) i opony, by zapewnić lepszą przyczepność.
    Lamborghini Countach LP 400S powstało w 237 egzemplarzach, które specjaliści dzielą na trzy serie. To licytowane pochodzi z pierwszej z trzech, obejmującej 50 sztuk i wyróżniającej się felgami Campagnolo Bravo w kształcie tarczy telefonu. Samochód w dużej części zachował oryginalną stylizację Bertone, która w latach 70-tych szokowała swoją futurystyczną formą. W porównaniu z LP400 poszerzono jedynie rozstaw kół (dodane nakładki na błotnikach) i opony, by zapewnić lepszą przyczepność.
    27 grudnia 2014, 11:30 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    gieldaklasykow.pl