Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    15 września 2021, 14:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A3 model 8P wyprodukowany w 2003 roku, z silnikiem 2.0 TDI. Słynne BKD z 16 zaworami w którym lubiła sobie pęknąć głowica.
    Tak samo było i w tym przypadku więc wleciała nowa z firmy AMC, a przy okazji został usunięty EGR, zmieniono turbinę, wydech i zrobiono program.
    Z seryjnych 140 BHP udało się wycisnąć 230 BHP oraz 440 Nm.
    28 lutego 2020, 21:16 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    WYAUTOWANI

    25 kwietnia 2018, 13:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 stycznia 2018, 19:41 przez ~Maczacza | Do ulubionych | Skomentuj
    A4 B6 1.8T – Moja Audi A4 B6 1.8t BEX 230HP QUATTRO w pełnym sline
    Moja Audi A4 B6 1.8t BEX 230HP QUATTRO w pełnym sline
    18 października 2017, 0:20 przez bndk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Dodge Neon SRT-4 – Jakże fajne i niedoceniane oraz mało znane auto a potrafi wiele i objedzie nie jednego cwaniaka.

Osiągi mówią same za siebie: 2,4L Turbo, 230hp, 338nm
Sprint do setki to zaledwie 5,6 sek.

Poza tym bezproblemowo można z niego wycisnąć na spokojnie 300hp.
    Jakże fajne i niedoceniane oraz mało znane auto a potrafi wiele i objedzie nie jednego cwaniaka.

    Osiągi mówią same za siebie: 2,4L Turbo, 230hp, 338nm
    Sprint do setki to zaledwie 5,6 sek.

    Poza tym bezproblemowo można z niego wycisnąć na spokojnie 300hp.
    25 kwietnia 2013, 22:31 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Encyklopedia: Maserati 3500GT – Był bardzo ceniony jako pojazd do dalszych podróży gdyż jego własności manewrowe nie były najlepsze. Zastosowano w nim stalowe podwozie rurowe, z przodu układ z podwójnymi wahaczami. Z tyłu zawieszenie tworzyły resory piórowe.

Dane techniczne:
Prędkość maksymalna: 129mph (206km/h)
0-100km/h: 7,5s
Silnik: 6-cylindrowy, rzedowy
Pojemność: 3485 cm3
Skrzynia biegów: 4-biegowa, ręczna
Moc maksymalna: 230hp
Moment maksymalny: 303Nm
Masa: 1445kg
Zużycie paliwa: 16,7 l/100km
    Był bardzo ceniony jako pojazd do dalszych podróży gdyż jego własności manewrowe nie były najlepsze. Zastosowano w nim stalowe podwozie rurowe, z przodu układ z podwójnymi wahaczami. Z tyłu zawieszenie tworzyły resory piórowe.

    Dane techniczne:
    Prędkość maksymalna: 129mph (206km/h)
    0-100km/h: 7,5s
    Silnik: 6-cylindrowy, rzedowy
    Pojemność: 3485 cm3
    Skrzynia biegów: 4-biegowa, ręczna
    Moc maksymalna: 230hp
    Moment maksymalny: 303Nm
    Masa: 1445kg
    Zużycie paliwa: 16,7 l/100km
    13 maja 2012, 10:42 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Encyklopedia: De Tomaso Mangusta – Włoskie De Tomaso z Modeny kojarzy się głównie z modelem Pantera, należy jednak pamiętać, że jego przodkiem i jednocześnie modelem wyjściowym do produkcji była nieco starsza Mangusta.

Dane techniczne pojazdu:
Prędkość maksymalna: 130mph (208km/h)
0-100km/h: 6,3s
Silnik: V8
Pojemność: 4950 cm3
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Moc maksymalna: 230hp
Moment maksymalny: 419Nm
Masa: 1325kg
Zużycie paliwa: 23,3 l/100km
    Włoskie De Tomaso z Modeny kojarzy się głównie z modelem Pantera, należy jednak pamiętać, że jego przodkiem i jednocześnie modelem wyjściowym do produkcji była nieco starsza Mangusta.

    Dane techniczne pojazdu:
    Prędkość maksymalna: 130mph (208km/h)
    0-100km/h: 6,3s
    Silnik: V8
    Pojemność: 4950 cm3
    Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
    Moc maksymalna: 230hp
    Moment maksymalny: 419Nm
    Masa: 1325kg
    Zużycie paliwa: 23,3 l/100km
    12 maja 2012, 22:05 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1