Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 255 takich materiałów
    Need for Speed part 4 – Bugatti Veyron Super Sport
Veyron o nazwie Super Sport World Record Edition, w czerwcu 2010 roku ustanowił rekord prędkości w kategorii aut produkcyjnych, niewiarygodnym wynikiem 431 km/h. W ważącym aż 1840 kg aucie umieszczono 8-litrowy, 16-cylindrowy silnik w układzie W, wspomagany aż czterema turbosprężarkami. Moc seryjną z 1001 KM i 1250 Nm, zwiększono do 1200 KM i 1500 Nm maksymalnego momentu obrotowego.Veyron Super Sport pierwszą "setkę" osiąga w czasie 2,5 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 14,6 s. Prędkość maksymalna została określona przez producenta na 434 km/h.
    Bugatti Veyron Super Sport
    Veyron o nazwie Super Sport World Record Edition, w czerwcu 2010 roku ustanowił rekord prędkości w kategorii aut produkcyjnych, niewiarygodnym wynikiem 431 km/h. W ważącym aż 1840 kg aucie umieszczono 8-litrowy, 16-cylindrowy silnik w układzie W, wspomagany aż czterema turbosprężarkami. Moc seryjną z 1001 KM i 1250 Nm, zwiększono do 1200 KM i 1500 Nm maksymalnego momentu obrotowego.Veyron Super Sport pierwszą "setkę" osiąga w czasie 2,5 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 14,6 s. Prędkość maksymalna została określona przez producenta na 434 km/h.
    23 kwietnia 2014, 10:48 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt – Projekt Mustanga mojego brata w Stanach. Auto 1500 hp, przygotowany na wyścigi na 1/4 mili.
    Projekt Mustanga mojego brata w Stanach. Auto 1500 hp, przygotowany na wyścigi na 1/4 mili.
    19 kwietnia 2014, 21:32 przez SolAngelica (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Fiat 125p 1500 – Spotkany na pikniku otwarcia 4 sezonu LKN
    Spotkany na pikniku otwarcia 4 sezonu LKN
    16 kwietnia 2014, 23:58 przez HedSzot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Z serii "mocniejsze niż myślisz" – Polonez 1500 Turbo A
190KM
    Polonez 1500 Turbo A
    190KM
    18 kwietnia 2014, 10:03 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja – Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

    Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

    Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

    Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

    Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

    Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    31 marca 2014, 10:57 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Zdjęcia i obróbka: własne (materiosdragonius.deviantart.com)

    Pontiac Trans AM Firebird – Napotkany na zlocie Master Truck 2013 w Opolu. Jeśli będziecie chcieli więcej zdjęć z imprezy to wstawię ponad 1500 ciężarówek, samochodów oraz motocykli... wszędzie zapach benzyny, spalin, palonych opon, ryk silników... raj dla każdego Motokillera
    Napotkany na zlocie Master Truck 2013 w Opolu. Jeśli będziecie chcieli więcej zdjęć z imprezy to wstawię ponad 1500 ciężarówek, samochodów oraz motocykli... wszędzie zapach benzyny, spalin, palonych opon, ryk silników... raj dla każdego Motokillera
    28 marca 2014, 16:58 przez ShoopDaWhoop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ford F-150 dla zamożnego leśniczego – Wielkie amerykańskie pikapy mają wspólną wadę: stylistykę wnętrza. Projektanci są niezwykle stanowczy i konsekwentni w swoich dokonaniach. Patrząc na modele aut sprzed 20 lat, można odnieść wrażenie jakby zatrzymali się w czasie. Nie śledzą nowych trendów, nie eksperymentują. Wszystko jest toporne i wykonane z tworzyw trzeciego gatunku.
 
Dobrze, jedni powiedzą „są to samochody stworzone do ciężkiej pracy, a więc luksusowe wnętrze jest zbędne”. Pytanie tylko ile procent z tych aut tak naprawdę realizuje swoje przeznaczenie. Większość to po prostu samochody do codziennej jazdy dla puszystych amerykanów.
 
Czy klientom Forda F-150 czy Toyoty Tundry lub GMC Sierra Denali nie przeszkadza otaczające ich tandeta? RAM ze swoim pikapem 1500 i większymi braćmi 2500 i 3500 dostrzegł, że potrzeby klientów się zmieniają, dlatego przygotował luksusową linię wykończenia wnętrza. Tak samo zrobiła firma Carlex Design dobierając od podstaw materiały do Forda F-150.
 
Fotele, deska rozdzielcza, kierownica, boczki drzwi oraz podsufitka zostały obite naturalną skórą i alcantarą w kolorze brązu. Tapicerkę zdobią jasne przeszycie, która nadają charakteru. Elementy dekoracyjne są z drewna. Nadwozie Forda F-150 polakierowano natomiast w kolorze wojskiej zieleni, dzięki czemu może skusić niejednego zamożnego leśniczego lub pasjonata rekonstrukcji wojennych. Nie znany ceny modyfikacji, ale podejrzewamy, że samopoczucie w tak wykończonym pikapie szybko wynagrodzi zainwestowane pieniądze.
    Wielkie amerykańskie pikapy mają wspólną wadę: stylistykę wnętrza. Projektanci są niezwykle stanowczy i konsekwentni w swoich dokonaniach. Patrząc na modele aut sprzed 20 lat, można odnieść wrażenie jakby zatrzymali się w czasie. Nie śledzą nowych trendów, nie eksperymentują. Wszystko jest toporne i wykonane z tworzyw trzeciego gatunku.

    Dobrze, jedni powiedzą „są to samochody stworzone do ciężkiej pracy, a więc luksusowe wnętrze jest zbędne”. Pytanie tylko ile procent z tych aut tak naprawdę realizuje swoje przeznaczenie. Większość to po prostu samochody do codziennej jazdy dla puszystych amerykanów.

    Czy klientom Forda F-150 czy Toyoty Tundry lub GMC Sierra Denali nie przeszkadza otaczające ich tandeta? RAM ze swoim pikapem 1500 i większymi braćmi 2500 i 3500 dostrzegł, że potrzeby klientów się zmieniają, dlatego przygotował luksusową linię wykończenia wnętrza. Tak samo zrobiła firma Carlex Design dobierając od podstaw materiały do Forda F-150.

    Fotele, deska rozdzielcza, kierownica, boczki drzwi oraz podsufitka zostały obite naturalną skórą i alcantarą w kolorze brązu. Tapicerkę zdobią jasne przeszycie, która nadają charakteru. Elementy dekoracyjne są z drewna. Nadwozie Forda F-150 polakierowano natomiast w kolorze wojskiej zieleni, dzięki czemu może skusić niejednego zamożnego leśniczego lub pasjonata rekonstrukcji wojennych. Nie znany ceny modyfikacji, ale podejrzewamy, że samopoczucie w tak wykończonym pikapie szybko wynagrodzi zainwestowane pieniądze.
    24 marca 2014, 17:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    topgear.com.pl

    Fiat 125p – Świetny Fiacik (a w zasadzie już FSO) kolegi.
Silnik 1500 rocznik 1985.
    Świetny Fiacik (a w zasadzie już FSO) kolegi.
    Silnik 1500 rocznik 1985.
    19 marca 2014, 13:20 przez jelson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Chevrolet Silverado 1500 – Porządny, Amerykański samochód z duszą
    Porządny, Amerykański samochód z duszą
    18 marca 2014, 20:36 przez ~Burek | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Facebook.com/SilveradoNation

    Hemi – Ram 1500 Hemi ogrodnika
    Ram 1500 Hemi ogrodnika
    14 marca 2014, 13:32 przez Revir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne