Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Volkswagen

     

    Sezon się zbliża – U góry zdjęcie mojego Golfa z poprzedniego, a poniżej uzbrajające się na nadciągający sezon! Tylko ja czekam na lato?
    U góry zdjęcie mojego Golfa z poprzedniego, a poniżej uzbrajające się na nadciągający sezon! Tylko ja czekam na lato?
    21 lutego 2015, 19:32 przez ZordBoi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło: własne
    Po czym poznać Passata B5 Highline? – Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą. 

Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą.

    Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

    Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    21 lutego 2015, 20:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    VW Golf Mk I – Ten kolor.
    Ten kolor.
    21 lutego 2015, 22:46 przez Siemanko99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Passeratti B4 – Może i zwykłe B4, ale świetnie skomponowane z felą.
    Może i zwykłe B4, ale świetnie skomponowane z felą.
    21 lutego 2015, 22:33 przez YetiQuattro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło: facebook
    Pakiet do Golfa 7 od Ingo Noak – Więcej w źródle.

Nowy pakiet by Ingo Noak ujrzał światło dzienne. Stylistycznie auto wyróżnia się od cywilnych Golfów siódmej generacji dzięki agresywnej lini. Tylny zderzak z umieszczonymi centalnie końcówkami wydechu, spojler dachowy, listwy boczne oraz przedni zderzach ewidentnie zainspirowane tymi z Golfa R. Noak nie skupił się jedynie na zmianach stylistycznych. Z silnika 1.4 TSi wyciągnął 179KM, zastosowano również zawieszenie gwintowane z kołami 20″ Schmidt XS5.
    Więcej w źródle.

    Nowy pakiet by Ingo Noak ujrzał światło dzienne. Stylistycznie auto wyróżnia się od cywilnych Golfów siódmej generacji dzięki agresywnej lini. Tylny zderzak z umieszczonymi centalnie końcówkami wydechu, spojler dachowy, listwy boczne oraz przedni zderzach ewidentnie zainspirowane tymi z Golfa R. Noak nie skupił się jedynie na zmianach stylistycznych. Z silnika 1.4 TSi wyciągnął 179KM, zastosowano również zawieszenie gwintowane z kołami 20″ Schmidt XS5.
    VW Passat W8 – Silnik 4.0l o mocy 275km + napęd na cztery koła.
Niby niepozorne "Passerati", a nie jednemu ściągnie uśmieszek z twarzy.
    Silnik 4.0l o mocy 275km + napęd na cztery koła.
    Niby niepozorne "Passerati", a nie jednemu ściągnie uśmieszek z twarzy.
    20 lutego 2015, 14:00 przez Foka10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło: Własne
    VW Scirocco – Jeden z najładniejszych jakie widziałem.
    Jeden z najładniejszych jakie widziałem.
    20 lutego 2015, 15:26 przez SHOCK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)