Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Saleen

     

    Saleen S7 –
    9 września 2015, 16:30 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen S7 – Moment w którym, tuner zajmujący się ulepszaniem Mustangów stwierdza... 
hyy... a gdyby tak zrobić własne auto.
    Moment w którym, tuner zajmujący się ulepszaniem Mustangów stwierdza...
    hyy... a gdyby tak zrobić własne auto.
    6 lipca 2015, 17:44 przez awsd12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen S7 –
    5 czerwca 2015, 22:04 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen S7 – Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed 

Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed

    Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    12 lutego 2015, 18:43 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Saleen S7 Twin Turbo – W 2006 roku Saleen postanowił "pójść na całość" i wyposażyć silnik S7 w turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym szły oczywiście spore modernizacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 koni mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął "standardowy" S7, co firma Saleen przedstawiła w specyficznym stwierdzeniu "Umarł S7 - niech żyje S7 Twin-Turbo!".
    W 2006 roku Saleen postanowił "pójść na całość" i wyposażyć silnik S7 w turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym szły oczywiście spore modernizacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 koni mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął "standardowy" S7, co firma Saleen przedstawiła w specyficznym stwierdzeniu "Umarł S7 - niech żyje S7 Twin-Turbo!".
    12 lutego 2015, 18:47 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany