Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Hyundai

     

    Frota i Karakan – Z cyklu  podróże małe i duże
    Z cyklu podróże małe i duże
    12 grudnia 2017, 0:00 przez guciowsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Terracan – Podróże małe i duże
    Podróże małe i duże
    1 grudnia 2017, 7:26 przez guciowsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    HC GK –
    19 października 2017, 0:30 przez Matik1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Karakan – Nowe oponki już na pokładzie
    Nowe oponki już na pokładzie
    16 października 2017, 22:34 przez guciowsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Nowa zabawka – Zakupiłem rodzinne auto... Niestety muszę się pożegnać z cabrio
    Zakupiłem rodzinne auto... Niestety muszę się pożegnać z cabrio
    5 października 2017, 18:01 przez guciowsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    I30N – Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    2 października 2017, 17:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SzybkaPiątka - pięć najważniejszych aspektów dotyczących nowego Hyundaia i30 N.
    25 września 2017, 14:21 przez WyoskieObroty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 września 2017, 15:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hyundai –
    20 sierpnia 2017, 20:37 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym odcinku Felix wybrał się na drogi w nowym hybrydowym Hyundaiu Ioniq. Czy era elektrycznych samochodów nadchodzi czy już nastała? Dowiecie się oglądając ten odcinek! Serdecznie zapraszam.
    18 sierpnia 2017, 19:03 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj