To jeszcze Ford?
Ford pokazał nam nowego Focusa w pięciu wersjach. Serio na początku myślałem że Hyundai zrobił Konie jakiś szybki lift albo, że Aston Martin wypuścił hatchbacka.
To jeszcze Ford?
Od początku do oferty trafi pięć wersji różniących się znacznie charakterem: standardowe Trend i Titanum, sportowa ST-Line, uszlachetniona Vignale oraz uterenowiona Active z powiększonym prześwitem, szarymi, plastikowymi osłonami nadkoli i progów drzwiowych oraz osłonami podwozia z przodu i z tyłu.
To jeszcze Ford?
Kwestią czasu będzie wersja RS. Pewnie do tego modelu trafią te same podzespoły. 2.3L silnik EcoBoost który ma świetny dźwięk. Mam nadzieje, że poprawią jego awaryjność i dodadzą trochę powera. Niech Focus będzie taki hardcorowy jak jest stara wersja RS500. Kto w końcu nie chce mieć RS500?
To jeszcze Ford?
W nowym modelu zadebiutuje system Ford Co-Pilot360, który jest zestawem zaawansowanych asystentów kierowcy: zawiera aktywny tempomat z funkcją Stop&Go, system adaptacyjnych świateł z doświetlaniem znaków drogowych, system omijania przeszkody oraz funkcję całkowicie automatycznego parkowania
To jeszcze Ford?
Pojawi się także wyświetlacz head-up. W sumie gdzie on sie nie pojawia?
To jeszcze Ford?
Gama jednostek napędowych nowego Focusa obejmie trzycylindrowe silniki benzynowe z serii EcoBoost oraz wysokoprężne, czterocylndrowe EcoBlue i spełniające normy emisji spalin Euro 6.
To jeszcze Ford?
Do wyboru będziemy mieli silniki o pojemności kartonu mleka(1L) o mocy 85 KM, 100 KM lub 125 KM oraz 1.5-litra w wariantach 150 KM i 182 KM, a w drugim silniki 1.5 w wariantach 95 KM i 120 KM oraz 2.0 150 KM.
Wszystko będzie sprzężone z 6-biegową skrzynią manualna, co pewnie obniży spalanie w trasie. Natomiast w benzynowe odmiany 1.0 125 KM, 1.5 150 oraz diesle 1.5 120 KM i 2.0 150 KM opcjonalnie będzie można wyposażyć w nową automatyczną, 8-biegową przekładnię, z funkcją inteligentnej zmiany przełożeń.
Komentarze