Zepsute części, które powstały w wyniku błędu montażu sterownika i w wyniku jego niefachowej regeneracji.
Zepsute części, które powstały w wyniku błędu montażu sterownika i w wyniku jego niefachowej regeneracji.
Zepsute części, które powstały w wyniku błędu montażu sterownika i w wyniku jego niefachowej regeneracji.
Sam sterownik
I parę innych rzeczy, które są wyszczególnione powyżej, a których nie sfotografowałem.
Ale nie to jest istotne. Marcin z Autoprecyzji powiedział coś, co mnie zmroziło. Otóż powiedział, że o sterownikach w tej skrzyni wie każdy mechanik zajmujący się automatami, że ta skrzynia jest delikatna i działa tylko na oryginalnym sterowaniu. Jakakolwiek rzeźba doprowadza do awarii skrzyni. W najlepszym przypadku skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. A w najgorszym skrzynia się rozpada i blokuje. I zapytał mnie czy sobie wyobrażam sytuację zbkolowania się skrzyni przy powiedzmy wyprzedzaniu? No i zacząłem sobie wyobrażać i dotarła do mnie powaga sytuacji...
Koszt naprawy? 15 621 złotych. W cenie wymiana oleju za 500 km i regulacja skrzyni po 2 000 km. Żona miała docierać skrzynię przez 500 km nie przekraczając 3000 obr/min. I tak właśnie się działo. Po wymianie i po regulacji auto śmiga jak nowe. Po raz kolejny Waldek przejechał się Golfem i stwierdził, że wreszcie samochód jeździ jak powinien. Z tej okazji nagrałem też film, który pokazuję poniżej.
Fakturę na powyższą kwotę umieszczam poniżej, a także przelewy bankowe, które poszły na konto Auto Precyzji. Pokazuję, by nie być posądzonym o malwersację.
Do Betmar - tak wygląda Faktura VAT i jak się okazuje jednak istnieją firmy, które takowe faktury wystawiają...
Komentarze