Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Munch 2000 Dobre bo produkowane w Polsce

    Munch 2000 Dobre bo produkowane w Polsce – Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

Dane techniczne Münch Mammut 2000:

SILNIK
 
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
 
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
 
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
 
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
 
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
 
 
Cena:
86 000 euro

Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

    Dane techniczne Münch Mammut 2000:

    SILNIK

    Typ silnika:
    rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
    Rozrząd:
    DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
    Stopień sprężania:
    9,0:1
    Moc maksymalna:
    260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy:
    386 Nm przy 3500 obr./min
    Zasilanie:
    wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Przełożenie wstępne:
    koła zębate
    Sprzęgło:
    wielotarczowe, mokre
    Skrzynia biegów:
    6-stopniowa
    Przeniesienie na tylne koło:
    łańcuch zębaty typu 0-Ring
    PODWOZIE

    Rama:
    podwójna rurowa
    Zawieszenie:
    widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
    Hamulec:
    przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
    Ogumienie:
    przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
    MASY I WYMIARY

    Masa bez płynów:
    354 kg
    Rozstaw osi:
    1540 mm
    Wymiary:
    2146x800x1033 mm
    Wysokość siodła:
    780 mm
    Pojemność zbiornika paliwa:
    780 mm
    OSIĄGI

    Prędkość maksymalna:
    250 km/h (ograniczona elektronicznie)


    Cena:
    86 000 euro

    Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    8 listopada 2013, 19:22 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…