Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    E36 M3 GT – GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
    Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
    Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
    Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
    W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    9 kwietnia 2013, 20:07 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW – czerwona strzała e36 325 vanos. Full m pack
    Czerwona strzała e36 325 vanos. Full m pack
    5 kwietnia 2013, 19:10 przez ~kiku | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    12 stycznia 2013, 13:14 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Bmw M6 Gpower – To 10-cylindrowy motor o kącie rozwidlenia cylindrów wynoszącym 90o. Objętość skokowa tego silnika wynosi 5,0 l. Silnik jest wyposażony w odpowiadający za czasy otwarcia i zamknięcia zaworów dolotowych i wylotowych system Double VANOS oraz indywidualne, sterowane elektronicznie przepustnice dla każdego cylindra
    To 10-cylindrowy motor o kącie rozwidlenia cylindrów wynoszącym 90o. Objętość skokowa tego silnika wynosi 5,0 l. Silnik jest wyposażony w odpowiadający za czasy otwarcia i zamknięcia zaworów dolotowych i wylotowych system Double VANOS oraz indywidualne, sterowane elektronicznie przepustnice dla każdego cylindra
    3 grudnia 2012, 12:55 przez Gpower (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja Betty – Wiem, że zgniłek i stan masakra, ale ma ładny sliniczek 2,5 vanos. W planie odnowa lakieru, czarne wnętrze , niższa zawiecha , i emblematy Alpine (wiem, że trochę wiocha z Alpiną, ale moje auto moje sumienie)
    Wiem, że zgniłek i stan masakra, ale ma ładny sliniczek 2,5 vanos. W planie odnowa lakieru, czarne wnętrze , niższa zawiecha , i emblematy Alpine (wiem, że trochę wiocha z Alpiną, ale moje auto moje sumienie)
    10 sierpnia 2012, 18:52 przez didli25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    wlasne

    Moja Bawara E36 – Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;) 
Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L 

Zmiany jakie wprowadziłem:
- koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
- filtr podwójny stożek,
- największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
- wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
- halogeny dające czysto białe światło
- nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
- nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
- nowe tylne lampy
- i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
    Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
    W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;)
    Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L

    Zmiany jakie wprowadziłem:
    - koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
    - filtr podwójny stożek,
    - największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
    - wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
    - halogeny dające czysto białe światło
    - nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
    - nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
    - nowe tylne lampy
    - i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    3 lipca 2012, 9:38 przez ciechoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Moje

    Piękne ujęcie;) – BMW E36 320i Coupé 1993 M50B20 Vanos 110kW/150PS
    BMW E36 320i Coupé 1993 M50B20 Vanos 110kW/150PS
    22 maja 2012, 14:02 przez teereex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)