Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 437 takich materiałów
Mitsubishi Eterna ZR-4 – Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
Toyota Mark II (X110) – Dziewiąta i ostatnia generacja Mark II produkowana w latach 2000-2004 (w nadwoziu sedan, gdyż kombi przetrwało jako Mark II Blit do 2007 r.). Samochód wychodził w wersjach AWD i RWD, ze skrzynią manualną i automatyczną. Gama silników (wszystkie R6) : 2.0L 1G-FE (160 KM), 2.5L 1JZ-GE (200 KM), 2.5L 1JZ-FSE (200 KM) oraz 2.5L turbo 1JZ-GTE (280 KM). Dzisiaj, z racji napędu i silników, często używany do driftu, głównie w Japonii.
Dziewiąta i ostatnia generacja Mark II produkowana w latach 2000-2004 (w nadwoziu sedan, gdyż kombi przetrwało jako Mark II Blit do 2007 r.). Samochód wychodził w wersjach AWD i RWD, ze skrzynią manualną i automatyczną. Gama silników (wszystkie R6) : 2.0L 1G-FE (160 KM), 2.5L 1JZ-GE (200 KM), 2.5L 1JZ-FSE (200 KM) oraz 2.5L turbo 1JZ-GTE (280 KM). Dzisiaj, z racji napędu i silników, często używany do driftu, głównie w Japonii.
Audi S3 Sedan –
15 lutego 2017, 15:41 przez DBR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Passat B4 Sedan –
9 lutego 2017, 21:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Przymiarka –
5 lutego 2017, 22:07 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
25 stycznia 2017, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj