Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 813 takich materiałów
    Bentley Mk V1 – Przepiękny Bentley MK V1 - 4.5 litrowy benzynowy silnik. 1949 rok
    Przepiękny Bentley MK V1 - 4.5 litrowy benzynowy silnik. 1949 rok
    10 września 2017, 16:54 przez JareX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Już tylko 4 dni dzielą nas od prezentacji nowego, francuskiego hothatcha na rynku. Światowa premiera nowego Megane R.S. to jeden z kluczowych punktów programu tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.


    W zasadzie potwierdziły się wszystkie informacje sprzed dwóch lat, kiedy zapowiadaliśmy, że trzecia generacja flagowego R.S. będzie w sprzedaży jeszcze przez rok, a czwarta odmiana pojawi się pod koniec 2016 roku - w praktyce oczywiście okazało się, że nastąpi to w czwartym kwartale 2017 roku, a tak naprawdę na początku 2018 roku.

    zef dywizji Renault Sport - Regis Fricotte przyznał, że sportowy model w hatchbacku to nowość w gamie Renault. Radykalną zmianę wymusiła konkurencja. Golf GTI, Octavia RS i Focus ST - wszystkie podane modele wyróżniają się przede wszystkim dodatkową parą drzwi.


    Oprócz tradycyjnego, 6-biegowego manuala, który na szczęście się uchował, francuski hothatchback od teraz będzie oferowany także z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów EDC z trybem sterowania impulsowego (+/-). Przetestowaliśmy to rozwiązanie w hardkorowym (z założenia) Clio R.S. Trophy 220 - gdyby nie wrażenie "papierowatości" pracy przekładni, nie mielibyśmy żadnych zarzutów. Zawsze musi być jakieś ale... Zgodnie z ostatnimi raportami, pod maskę Renault trafi silnik 1.8 turbo z Alpiny A110 o mocy 300 KM. W ofercie pojawią się także dwie wersje nadwozia: Sport (standardowe nadwozie R.S.) oraz CUP (odpowiednik Trophy, w przypadku tej wersji istnieje zagrożenie pozbycia się wszystkich plomb na nierównościach na drodze). Tylna oś skrętna będzie oferowana w standardzie.
    9 września 2017, 15:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W miejscowości Chelmsley Wood, w Anglii miał miejsce zorganizowany napad na lokalną pizzerie. Gang złodziei po tym jak dokonali rabunku podjęli ucieczkę przed policją w kradzionym Audi RS6. Samo zdarzenie miało miejsce nieco ponad rok temu, jednak dopiero w zeszłym miesiącu nagranie z pościgu dostało się do sieci.
    4 września 2017, 23:12 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rok temu mieliśmy przyjemność nagrać Dodge #vipera i czekaliśmy na odpowiednią chwilę by zaprezentować Wam video. Niestety lepszej okazji już nie będzie. Dlaczego?
    17 sierpnia 2017r. zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper
    Ostatni sprzedany model dla klienta był koloru żółtego, a ostatni czerwony, który opuścił fabrykę trafi do muzeum.
    31 Sierpnia cała fabryka zostaje zamknięta.
    Rysunek - Lancia Fulvia HF Rally – Lancia Fulvia HF Rally podczas rajdu Monte Carlo (1972 rok).

Rysunek wykonany ołówkami. Format A3. Rysowane na podstawie starego zdjęcia kiepskiej jakości. 

Zapraszam na mój fanpage z rysunkami na facebook'u. Link w źródle.
    Lancia Fulvia HF Rally podczas rajdu Monte Carlo (1972 rok).

    Rysunek wykonany ołówkami. Format A3. Rysowane na podstawie starego zdjęcia kiepskiej jakości.

    Zapraszam na mój fanpage z rysunkami na facebook'u. Link w źródle.
    Polsko - Niemiecka siła rolnicza – 2 Polskie ursusy C-330 (3 w garażu do remontu ) oraz Claas Cosmos rok 1969 . w żniwa od rana do nocy na pełnych obrotach
    2 Polskie ursusy C-330 (3 w garażu do remontu ) oraz Claas Cosmos rok 1969 . w żniwa od rana do nocy na pełnych obrotach
    3 sierpnia 2017, 22:28 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kubica nie zastąpi Palmera w 2017 roku – "Nadal wspieramy Jo i absolutnie nie zmieniliśmy naszego planu. To prawda, że z Robertem czujemy potrzebę sprawdzenia większej liczby rzeczy po testach, które zrobił. Oczywiście były to testy w aucie z 2012 roku, ale zrobiliśmy też inne rzeczy - badania medyczne oraz testy w symulatorze, o których naprawdę nie chcę mówić. Chcemy bliżej przyjrzeć się temu, na ile realistyczne będzie dla Roberta jeżdżenie obecnymi autami F1, może również w kontekście wyścigowym. Ostatnią szansą by to zrobić jest właśnie test na Węgrzech i postanowiliśmy skorzystać z tej szansy. Nie ma krótkoterminowego planu i nie ma to w krótkiej perspektywie nic wspólnego z naszym składem kierowców" - powiediał Cyril Abiteboul w rozmowie z Autosportem.

Podkreśla on jednak, że Robert może być rozważany jako kandydat do miejsca w zespole na 2018 rok.

"Zanim jednak zaczniemy rozważać taką opcję, musimy zobaczyć, jak poradzi sobie z samochodami, które mają więcej siły docisku i więcej mocy ponieważ oczywiście samochód z 2012 roku nie jest w tej mierze reprezentatywny. Szczerze mówiąc, nawet jeżeli spisze się dobrze, nie oznacza to, że od razu zdecydujemy się wziąć go na 2018 rok ponieważ są jeszcze inne rzeczy, którym musimy się przyjrzeć" - dodał szef Renault.

Abiteboul rozmawiał z Palmerem na temat testu Kubicy.

"Powiedziałem mu, że Robert nie jest natychmiastowym zagrożeniem. Oczywiście patrzymy na opcje na 2018 rok i Jo może być jedną z nich. Wszystko jest w jego rękach. To, co robimy z Robertem, nie ma nic wspólnego z Palmerem, którego przygoda z Renault nie skończy się ani przed, ani po letniej przerwie. Nie będzie żadnej zamiany na Spa, tak jak piszą media. Mogę potwierdzić, że Jo będzie jeździł na Spa i jest plan aby przejechał sezon do końca" - dodał Cyril Abiteboul.
    "Nadal wspieramy Jo i absolutnie nie zmieniliśmy naszego planu. To prawda, że z Robertem czujemy potrzebę sprawdzenia większej liczby rzeczy po testach, które zrobił. Oczywiście były to testy w aucie z 2012 roku, ale zrobiliśmy też inne rzeczy - badania medyczne oraz testy w symulatorze, o których naprawdę nie chcę mówić. Chcemy bliżej przyjrzeć się temu, na ile realistyczne będzie dla Roberta jeżdżenie obecnymi autami F1, może również w kontekście wyścigowym. Ostatnią szansą by to zrobić jest właśnie test na Węgrzech i postanowiliśmy skorzystać z tej szansy. Nie ma krótkoterminowego planu i nie ma to w krótkiej perspektywie nic wspólnego z naszym składem kierowców" - powiediał Cyril Abiteboul w rozmowie z Autosportem.

    Podkreśla on jednak, że Robert może być rozważany jako kandydat do miejsca w zespole na 2018 rok.

    "Zanim jednak zaczniemy rozważać taką opcję, musimy zobaczyć, jak poradzi sobie z samochodami, które mają więcej siły docisku i więcej mocy ponieważ oczywiście samochód z 2012 roku nie jest w tej mierze reprezentatywny. Szczerze mówiąc, nawet jeżeli spisze się dobrze, nie oznacza to, że od razu zdecydujemy się wziąć go na 2018 rok ponieważ są jeszcze inne rzeczy, którym musimy się przyjrzeć" - dodał szef Renault.

    Abiteboul rozmawiał z Palmerem na temat testu Kubicy.

    "Powiedziałem mu, że Robert nie jest natychmiastowym zagrożeniem. Oczywiście patrzymy na opcje na 2018 rok i Jo może być jedną z nich. Wszystko jest w jego rękach. To, co robimy z Robertem, nie ma nic wspólnego z Palmerem, którego przygoda z Renault nie skończy się ani przed, ani po letniej przerwie. Nie będzie żadnej zamiany na Spa, tak jak piszą media. Mogę potwierdzić, że Jo będzie jeździł na Spa i jest plan aby przejechał sezon do końca" - dodał Cyril Abiteboul.
    27 lipca 2017, 20:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: autosport.com
    Gosia wraca do Audi – Seria TCR Germany to jedna z najciekawszych serii wyścigowych tego sezonu. W stawce każdorazowo mierzy się ponad 40 kierowców o bardzo różnym stopniu doświadczenia.
TCR Germany to otwarte mistrzostwa Niemiec jednak błędem byłoby postrzeganie tych zawodów jedynie przez pryzmat tego jednego kraju – zawodnicy pochodzą z 13 krajów, a rundy odbywają się nie tylko na niemieckich torach. W kalendarzu znalazł się także austriacki Red Bull Ring oraz holenderski Zandvoort. Wysoki poziom i prawdziwe sportowe emocje, których przy tak mocno obsadzonej stawce nigdy nie brakuje, przysparzają serii TCR Germany coraz więcej zainteresowania kibiców.
Zandvoort to bardzo ciekawy obiekt – położony tuż przy plaży więc często trzeba się liczyć z piaskiem nawiewającym na tor. Dodatkowym urozmaiceniem są duże różnice wzniesień, co wymaga od kierowców dobrej znajomości toru. Pogoda zmienia się tutaj bardzo szybko.
Jedyną reprezentantką Polski w TCR Germany jest Gosia Rdest. Jest to jej pierwszy sezon w otwartych mistrzostwach. Gosia startuje samochodem Audi RS3 LMS. Jest to również pierwszy rok, w którym samochody Audi biorą udział w wyścigach serii TCR więc teamy wciąż uczą się jak najlepiej wykorzystać możliwości maszyny.
    Seria TCR Germany to jedna z najciekawszych serii wyścigowych tego sezonu. W stawce każdorazowo mierzy się ponad 40 kierowców o bardzo różnym stopniu doświadczenia.
    TCR Germany to otwarte mistrzostwa Niemiec jednak błędem byłoby postrzeganie tych zawodów jedynie przez pryzmat tego jednego kraju – zawodnicy pochodzą z 13 krajów, a rundy odbywają się nie tylko na niemieckich torach. W kalendarzu znalazł się także austriacki Red Bull Ring oraz holenderski Zandvoort. Wysoki poziom i prawdziwe sportowe emocje, których przy tak mocno obsadzonej stawce nigdy nie brakuje, przysparzają serii TCR Germany coraz więcej zainteresowania kibiców.
    Zandvoort to bardzo ciekawy obiekt – położony tuż przy plaży więc często trzeba się liczyć z piaskiem nawiewającym na tor. Dodatkowym urozmaiceniem są duże różnice wzniesień, co wymaga od kierowców dobrej znajomości toru. Pogoda zmienia się tutaj bardzo szybko.
    Jedyną reprezentantką Polski w TCR Germany jest Gosia Rdest. Jest to jej pierwszy sezon w otwartych mistrzostwach. Gosia startuje samochodem Audi RS3 LMS. Jest to również pierwszy rok, w którym samochody Audi biorą udział w wyścigach serii TCR więc teamy wciąż uczą się jak najlepiej wykorzystać możliwości maszyny.
    21 lipca 2017, 21:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Odważ się spełniać marzenia! – Byłem nastolatkiem gdy pierwszy raz zobaczyłem na własne oczy Tor Wyrazów k. Częstochowy i jeżdżące po nim samochody. Z tamtego dnia pamiętam tylko jedno:"Też kiedyś będę tak jeździł".

Kilka lat później, chłopak z obszarów wiejskich, z niezbyt zamożnej rodziny kupuje, za cenę złomu i mimo sprzeciwu rodziców, starego nie nadającego się do jazdy gruchota-zmęczonego życiem Peugeota 106 pierwszej generacji z 1992r.

 Od tej chwili przez kolejny rok słuchałem o tym że zainwestowane pieniądze nigdy mi się nie zwrócą, że nic nie osiągnę, że lepiej było kupić Golfa 3 którym spokojnie będę mógł dojeżdżać do pracy, że to bez sensu... Przez ten czas sumiennie odkładałem każdy grosz. Wiedziałem że jedna kupiona butelka Coca-Coli mniej, jedno wyjście do pubu mniej,  to krok do przodu w możliwości spełnienia swoich marzeń.

Nie poddawałem się.

Każdemu z Was życzę przynajmniej  raz w życiu doświadczyć tego samego uczucia które czułem ja, gdy podczas jednej z pierwszych imprez rajdowych stanąłem na podium ramię w ramię z zawodnikami którzy doświadczeniem wyprzedzali mnie o lata.
    Byłem nastolatkiem gdy pierwszy raz zobaczyłem na własne oczy Tor Wyrazów k. Częstochowy i jeżdżące po nim samochody. Z tamtego dnia pamiętam tylko jedno:"Też kiedyś będę tak jeździł".

    Kilka lat później, chłopak z obszarów wiejskich, z niezbyt zamożnej rodziny kupuje, za cenę złomu i mimo sprzeciwu rodziców, starego nie nadającego się do jazdy gruchota-zmęczonego życiem Peugeota 106 pierwszej generacji z 1992r.

    Od tej chwili przez kolejny rok słuchałem o tym że zainwestowane pieniądze nigdy mi się nie zwrócą, że nic nie osiągnę, że lepiej było kupić Golfa 3 którym spokojnie będę mógł dojeżdżać do pracy, że to bez sensu... Przez ten czas sumiennie odkładałem każdy grosz. Wiedziałem że jedna kupiona butelka Coca-Coli mniej, jedno wyjście do pubu mniej, to krok do przodu w możliwości spełnienia swoich marzeń.

    Nie poddawałem się.

    Każdemu z Was życzę przynajmniej raz w życiu doświadczyć tego samego uczucia które czułem ja, gdy podczas jednej z pierwszych imprez rajdowych stanąłem na podium ramię w ramię z zawodnikami którzy doświadczeniem wyprzedzali mnie o lata.
    18 czerwca 2017, 23:56 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)