Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 175 takich materiałów
    Autocon Los Angeles 2013.
    20 sierpnia 2014, 22:59 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kto się skusi na tą gierkę?
    19 sierpnia 2014, 17:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jaguar F-Type Project 7 – Jedyny Jaguar który mi się podoba.
    Jedyny Jaguar który mi się podoba.
    5 lipca 2014, 11:25 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW SP2 – Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany  lub "Special Project".
W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
    Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany lub "Special Project".
    W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
    Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
    Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    2 lipca 2014, 14:24 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 czerwca 2014, 9:31 przez grubcio2001 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jaguar F-Type Project 7 – najszybszy w historii – Pod maską zamontowano 5-litrowy silnik V8 o mocy 575 KM oraz 680 Nm momentu obrotowego. Moc silnika czyni z tej limitowanej odmiany F-Type najmocniejszego produkcyjnego Jaguara jaki kiedykolwiek powstał. Niska masa nadwozia wykonanego z aluminium (1585 kg) w połączeniu z potężnym silnikiem tworzy z tej maszyny niesamowicie szybki pojazd. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 300 km/h i jest ograniczona elektronicznie.
    Pod maską zamontowano 5-litrowy silnik V8 o mocy 575 KM oraz 680 Nm momentu obrotowego. Moc silnika czyni z tej limitowanej odmiany F-Type najmocniejszego produkcyjnego Jaguara jaki kiedykolwiek powstał. Niska masa nadwozia wykonanego z aluminium (1585 kg) w połączeniu z potężnym silnikiem tworzy z tej maszyny niesamowicie szybki pojazd. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 300 km/h i jest ograniczona elektronicznie.
    Tak wygląda kolejny etap pracy nad Rocket Bunny Trafic.

    LOW & WIDE
    27 czerwca 2014, 10:14 przez DaaBuu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jaguar Project 7 –
    20 czerwca 2014, 13:19 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subtelny stance – Project Opel Omega 3.2 V6. Na razie zwykła 17stka i -40mm. 
Przy dobrych wiatrach w tym roku dojdzie gwint, 18"10j i nowa powłoka lakiernicza, a w przyszłym mody silnika,
Trzymajcie kciuki!
    Project Opel Omega 3.2 V6. Na razie zwykła 17stka i -40mm.
    Przy dobrych wiatrach w tym roku dojdzie gwint, 18"10j i nowa powłoka lakiernicza, a w przyszłym mody silnika,
    Trzymajcie kciuki!
    5 czerwca 2014, 14:50 przez ~Pinczer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: własne