Szukaj
Znalazłem 278 takich materiałów
Dążę do ideału jaki kiedyś spotkałem, póki co cały zakonserwowany, felga zmieniona.
Plany na przyszłość (powolne, jestem uczniem)
przyciemnić szyby tylne,
zamontować dystanse 3 lub 4 cm (obecnie są z tyłu 1 cm z przymusu)
na dniach wpadnie lpg (chcę tanio jeździć, jak mówiłem jestem uczniem)
a po wakacjach jak fundusze dopiszą to pójdzie ciut niżej i wpadnie 1,6 109 koni, ale to już dalekie plany...
Sami oceńcie.
Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej? Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.
Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.
P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.
No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
Kazimierz jest z 1981r i dostał drugie życie, z ojcem zrobiliśmy cała blacharke, a było co robić.
Silnik 1.3 + lpg a w planach swap na 2.0 ale to w przyszłości, no i nowy lakier, prawdopodobnie "ceglany" taki jak wyjechał z fabryki(foto). Dołożyliśmy skrzynie 5biegową zamiast fabrycznej cztero, i udało się wyrwać licznik z obrotomierzem.
Robione na szybko telefonem więc sory za jakość.
Jak się przyjmie chętnie dodam więcej fotek.