Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 278 takich materiałów
    Peugeot 206 – Moje pierwsze auto, 1,4 mocarne 75 koni. 
Dążę do ideału jaki kiedyś spotkałem, póki co cały zakonserwowany, felga zmieniona.
Plany na przyszłość (powolne, jestem uczniem) 
przyciemnić szyby tylne,
zamontować dystanse 3 lub 4 cm (obecnie są z tyłu 1 cm z przymusu)
na dniach wpadnie lpg (chcę tanio jeździć, jak mówiłem jestem uczniem) 
a po wakacjach jak fundusze dopiszą to pójdzie ciut niżej i wpadnie 1,6 109 koni, ale to już dalekie plany...
Sami oceńcie.
    Moje pierwsze auto, 1,4 mocarne 75 koni.
    Dążę do ideału jaki kiedyś spotkałem, póki co cały zakonserwowany, felga zmieniona.
    Plany na przyszłość (powolne, jestem uczniem)
    przyciemnić szyby tylne,
    zamontować dystanse 3 lub 4 cm (obecnie są z tyłu 1 cm z przymusu)
    na dniach wpadnie lpg (chcę tanio jeździć, jak mówiłem jestem uczniem)
    a po wakacjach jak fundusze dopiszą to pójdzie ciut niżej i wpadnie 1,6 109 koni, ale to już dalekie plany...
    Sami oceńcie.
    17 maja 2015, 21:16 przez Ciupas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mój samochód – Mój samochód. To już druga Xsara, którą mam przyjemność prowadzić. Silnik 1,8 16V 110KM z LPG. Wersja Exclusive. Powolutku doprowadzam ją do stanu bliskiemu ideału. Zdjęcie wykonane na autostradzie A1 w Pruszczu Gdańskim. Pozdrowienia dla wszystkich Motokillerów!
    Mój samochód. To już druga Xsara, którą mam przyjemność prowadzić. Silnik 1,8 16V 110KM z LPG. Wersja Exclusive. Powolutku doprowadzam ją do stanu bliskiemu ideału. Zdjęcie wykonane na autostradzie A1 w Pruszczu Gdańskim. Pozdrowienia dla wszystkich Motokillerów!
    Moja Calibra – Witam wszystkich. Chciałbym pokazać mój pierwszy samochód kupiony za uzbierane pieniądze. Posiada on podtlenek LPG. To dobrze dla mnie, bo jestem jeszcze uczniem. Opel ma całkowicie odnowione i zakonserwowane blach, zero rdzy. Nowy lakier z palety Subaru. Ma on kilka minusów, jak np. brak iskry, ale krok po kroku zrobi się wszystko.
    Witam wszystkich. Chciałbym pokazać mój pierwszy samochód kupiony za uzbierane pieniądze. Posiada on podtlenek LPG. To dobrze dla mnie, bo jestem jeszcze uczniem. Opel ma całkowicie odnowione i zakonserwowane blach, zero rdzy. Nowy lakier z palety Subaru. Ma on kilka minusów, jak np. brak iskry, ale krok po kroku zrobi się wszystko.
    14 maja 2015, 19:00 przez coolrider (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Źródło:

    Własne

    Hard Ecodriving Test - 2.0 nie musi dużo palić – Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył. 

Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej?  Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył.

    Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej? Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

    Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

    P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

    No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    10 maja 2015, 19:08 przez ~megzykanin | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Propan-Butan – Zastanawia mnie dlaczego ludzie negują ten rodzaj paliwa? Po to zostało wynalezione, aby było wykorzystywane. Takie jest przynajmniej moje zdanie w tej kwestii.
    Zastanawia mnie dlaczego ludzie negują ten rodzaj paliwa? Po to zostało wynalezione, aby było wykorzystywane. Takie jest przynajmniej moje zdanie w tej kwestii.
    Nowy nabytek – Cześć. Co sądzicie o Accord CC7 jako pierwsze auto? Motor F20Z1, wyposażenie pełne prócz skór.

Edycja: te śmieszne paski diodowe znikną dziś bądź jutro, spokojnie.
    Cześć. Co sądzicie o Accord CC7 jako pierwsze auto? Motor F20Z1, wyposażenie pełne prócz skór.

    Edycja: te śmieszne paski diodowe znikną dziś bądź jutro, spokojnie.
    VW Jetta mk2 Rat-Style – Mój własny projekt. Jetta mk2 1989r 1.8 + podtlenek lpg 90KM. Zawieszenie sportowo-obnizające, 3 rozpórki, wydech przelotowy i końcowy remusa. Orginalny niebieski kolor tapicerki, pomalowana bezbarwnym na korozję. Felgi z tego co na nich przeczytałem są z 1979r co mnie bardzo zdziwiło i podobno są od starej Alfy Romeo. Jak będzie się podobało oczywiście wstawię więcej zdjęć jak wygląda z tyłu i w środku.
    Mój własny projekt. Jetta mk2 1989r 1.8 + podtlenek lpg 90KM. Zawieszenie sportowo-obnizające, 3 rozpórki, wydech przelotowy i końcowy remusa. Orginalny niebieski kolor tapicerki, pomalowana bezbarwnym na korozję. Felgi z tego co na nich przeczytałem są z 1979r co mnie bardzo zdziwiło i podobno są od starej Alfy Romeo. Jak będzie się podobało oczywiście wstawię więcej zdjęć jak wygląda z tyłu i w środku.
    Mocy mu nie brakuje – Pewnie przez podtlenek LPG.
    Pewnie przez podtlenek LPG.
    14 kwietnia 2015, 19:29 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)