Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Ford Capri MK3 – Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)    
Capri LS (1.6)  
Capri GL (1.6, 2.0)  
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)    
Capri Laser (1.6, 2.0)    
Capri Ghia (2.0, 3.0)  
Capri 2.8 Injection (2.8)    
Capri 2.8 Injection Special (2.8)    
Capri 280 (2.8)

Ponadto modele specjalne:    
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)    
Capri Calypso I i II (1.6)    
Capri Cameo (1.3, 1.6)    
Capri GT4 (1.6, 2.0)    
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

    Dostępne modele mk3:
    Capri L (1.3, 1.6)
    Capri LS (1.6)
    Capri GL (1.6, 2.0)
    Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
    Capri Laser (1.6, 2.0)
    Capri Ghia (2.0, 3.0)
    Capri 2.8 Injection (2.8)
    Capri 2.8 Injection Special (2.8)
    Capri 280 (2.8)

    Ponadto modele specjalne:
    Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
    Capri Calypso I i II (1.6)
    Capri Cameo (1.3, 1.6)
    Capri GT4 (1.6, 2.0)
    Capri Tempo (1.3, 1.6)
    1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
    1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
    1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
    1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
    1984 - koniec produkcji w Niemczech
    1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
    1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    18 kwietnia 2014, 7:00 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rysunek. Scirocco GL 78' – Czas jakiś ogłosiłem konkurs na moim fanpage, zwycięzca konkursu mógł zamówić sobie dowolne auto na formacie A3, oraz otrzymać bon na zakupy w http://sick-stickers.pl/  Jak widać, zwycięzca auto ma zacne, pogratulować!
    Czas jakiś ogłosiłem konkurs na moim fanpage, zwycięzca konkursu mógł zamówić sobie dowolne auto na formacie A3, oraz otrzymać bon na zakupy w http://sick-stickers.pl/ Jak widać, zwycięzca auto ma zacne, pogratulować!
    15 kwietnia 2014, 21:02 przez Hexag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1974 – 124 GL
    124 GL
    30 stycznia 2014, 19:11 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda 136 GL – Im wolniej jedziesz, tym dłużej na Ciebie patrzą
    Im wolniej jedziesz, tym dłużej na Ciebie patrzą
    15 stycznia 2014, 18:42 przez ~VR6 | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    prywatne

    Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenie z tym samochodem – Volvo 740 gl
    Volvo 740 gl
    27 sierpnia 2013, 16:22 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nowe życie Astry – Opel Astra 1.6 GL rocznik 1992
Mój przyjaciel marzył o pięknym i solidnym aucie, niestety Astra nie była takim samochodem. Lecz po wymianie zerdzewiałych progów, po wymianie zderzaków, lamp, zawieszenia oraz po pomalowaniu całego nadwozia jego marzenie się spełniło. Teraz jeździ piękną Wisienką, która jest efektem naszej ciężkiej pracy.
    Opel Astra 1.6 GL rocznik 1992
    Mój przyjaciel marzył o pięknym i solidnym aucie, niestety Astra nie była takim samochodem. Lecz po wymianie zerdzewiałych progów, po wymianie zderzaków, lamp, zawieszenia oraz po pomalowaniu całego nadwozia jego marzenie się spełniło. Teraz jeździ piękną Wisienką, która jest efektem naszej ciężkiej pracy.
    18 czerwca 2013, 21:22 przez majkel94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Moja "SuziI"    Suzuki Alto 1.0 GL – na zdjęciu brakuje tylko alu.

Może Suzi nie porywa wyglądem, ani osiągami, ale to całe moje życie
    Na zdjęciu brakuje tylko alu.

    Może Suzi nie porywa wyglądem, ani osiągami, ale to całe moje życie
    20 kwietnia 2013, 13:17 przez ~bastek93 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi 50 – Produkowany był w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu, a sprzedawany wyłącznie w Europie. Auto dostępne było jako trzydrzwiowy hatchback, z silnikiem benzynowym o pojemności 1093 cm³, o mocy 50 KM (37 kW) w wersji LS i 60 KM (44 kW) w wersji GL. Model ten stał się popularny dzięki niskiej cenie zakupu i niskich kosztach eksploatacji.
Od 1975 roku samochód sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy. Volkswagen Polo produkowany jest po dzień dzisiejszy.
    Produkowany był w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu, a sprzedawany wyłącznie w Europie. Auto dostępne było jako trzydrzwiowy hatchback, z silnikiem benzynowym o pojemności 1093 cm³, o mocy 50 KM (37 kW) w wersji LS i 60 KM (44 kW) w wersji GL. Model ten stał się popularny dzięki niskiej cenie zakupu i niskich kosztach eksploatacji.
    Od 1975 roku samochód sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy. Volkswagen Polo produkowany jest po dzień dzisiejszy.
    1 kwietnia 2013, 21:02 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda GL 1800 Gold Wing i BMW K 1600 GTL 2012 – A Twoim zdaniem która?
    A Twoim zdaniem która?
    10 lutego 2013, 23:52 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)