Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 414 takich materiałów
    23 września 2017, 23:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pomalancza – Zakończenie sezonu SCS'17
    Zakończenie sezonu SCS'17
    19 września 2017, 9:23 przez Pomalancza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Pomalancza – Zakończenie sezonu SCS'17
    Zakończenie sezonu SCS'17
    19 września 2017, 9:26 przez Pomalancza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Najbardziej Włoska Amatorska Impreza Torowa w Polsce - zapraszam
    28 sierpnia 2017, 7:24 przez ~Teddy | Do ulubionych | Skomentuj
    To już koniec jadowitej żmii – Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością. 

W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością.

    W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

    Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

    Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    27 sierpnia 2017, 19:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Viper R.I.P 1992-2017 – 17.08.2017 jechał z taśmy produkcyjnej ostatni egzemplarz . Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie modelem oraz nowe przepisy bezpieczeństwa , których legendarna żmija nie spełniała ...
    17.08.2017 jechał z taśmy produkcyjnej ostatni egzemplarz . Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie modelem oraz nowe przepisy bezpieczeństwa , których legendarna żmija nie spełniała ...
    Rok temu mieliśmy przyjemność nagrać Dodge #vipera i czekaliśmy na odpowiednią chwilę by zaprezentować Wam video. Niestety lepszej okazji już nie będzie. Dlaczego?
    17 sierpnia 2017r. zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper
    Ostatni sprzedany model dla klienta był koloru żółtego, a ostatni czerwony, który opuścił fabrykę trafi do muzeum.
    31 Sierpnia cała fabryka zostaje zamknięta.
    Powstanie kolejny odcinek trasy S7 – 17 sierpnia w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim podpisano umowy dotyczące realizacji nowego odcinka drogi ekspresowej S7 od węzła Lotnisko do obwodnicy Grójca. Kolejny południowy odcinek S7 będzie miał za zadanie ułatwić wyjazd z Warszawy i usprawnić ruch w okolicach stolicy.
 
Inwestycja została podzielona na trzy zadania. Pierwszy z nich to droga od lotniska (bez węzła) do Lesznowoli (z węzłem) o długości 6,64 kilometra. Drugi to odcinek Lesznowola - Tarczyn, w ramach którego położone zostanie prawie 15 km nowego asfaltu a 17 kilometrów krajowej "siódemki" zostanie wyremontowane. W ramach tego etapu powstaną również węzły Antoninów oraz Złotokłos. Trzeci odcinek to Tarczyn Północ - Grójec, w ramach którego powstanie aż 10 wiaduktów i kładka dla pieszych.
 
Prace budowlane ruszą wiosną 2019 roku, a zakończenie robót planowane jest na początek 2021 roku.
Łukasz Kuźmiuk
    17 sierpnia w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim podpisano umowy dotyczące realizacji nowego odcinka drogi ekspresowej S7 od węzła Lotnisko do obwodnicy Grójca. Kolejny południowy odcinek S7 będzie miał za zadanie ułatwić wyjazd z Warszawy i usprawnić ruch w okolicach stolicy.

    Inwestycja została podzielona na trzy zadania. Pierwszy z nich to droga od lotniska (bez węzła) do Lesznowoli (z węzłem) o długości 6,64 kilometra. Drugi to odcinek Lesznowola - Tarczyn, w ramach którego położone zostanie prawie 15 km nowego asfaltu a 17 kilometrów krajowej "siódemki" zostanie wyremontowane. W ramach tego etapu powstaną również węzły Antoninów oraz Złotokłos. Trzeci odcinek to Tarczyn Północ - Grójec, w ramach którego powstanie aż 10 wiaduktów i kładka dla pieszych.

    Prace budowlane ruszą wiosną 2019 roku, a zakończenie robót planowane jest na początek 2021 roku.
    Łukasz Kuźmiuk
    20 sierpnia 2017, 20:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj