Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 465 takich materiałów
    Zapraszamy na Motomikołajki i Motowigilię – Wraz z MotoDoradcą i ekipą Dobre, bo Włoskie organizujemy Motomikołajki. 

Gdzie? Galeria Słoneczna, ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu. Ostatnie piętro parkingu (to odkryte)

Kiedy? Start 2 grudnia 2017 od godziny 16:00. 

Co w planach? Dobrze się bawić we własnym gronie. WAŻNE! Weź ze sobą słodycz/zabawkę. Jak co roku przekażemy dary na Dom Dziecka. Dary będzie zbierał Waldek (MotoDoradca). Zaczynamy o 16:00, zbieramy się do 17:00 i idziemy do strefy bistro, gdzie jemy naszą fastfoodową Wigilię, rozmawiamy i potem udamy się na lotnisko porobić zdjęcia grupowe. Oczywiście wszędzie pozostawiamy po sobie ład i porządek, by pokazać, że my jesteśmy grupą kulturalną. Władze Galerii zostały poinformowane o imprezie, więc nie będzie nieprzyjemności. Zapraszam!

Chcesz przyjechać z dzieckiem? Nie widzę przeszkód!
    Wraz z MotoDoradcą i ekipą Dobre, bo Włoskie organizujemy Motomikołajki.

    Gdzie? Galeria Słoneczna, ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu. Ostatnie piętro parkingu (to odkryte)

    Kiedy? Start 2 grudnia 2017 od godziny 16:00.

    Co w planach? Dobrze się bawić we własnym gronie. WAŻNE! Weź ze sobą słodycz/zabawkę. Jak co roku przekażemy dary na Dom Dziecka. Dary będzie zbierał Waldek (MotoDoradca). Zaczynamy o 16:00, zbieramy się do 17:00 i idziemy do strefy bistro, gdzie jemy naszą fastfoodową Wigilię, rozmawiamy i potem udamy się na lotnisko porobić zdjęcia grupowe. Oczywiście wszędzie pozostawiamy po sobie ład i porządek, by pokazać, że my jesteśmy grupą kulturalną. Władze Galerii zostały poinformowane o imprezie, więc nie będzie nieprzyjemności. Zapraszam!

    Chcesz przyjechać z dzieckiem? Nie widzę przeszkód!
    23 listopada 2017, 2:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem zobaczycie jak przeprowadzić diagnostykę w Hondzie Civic VI generacji z roku 1999, która nie jest wyposażona w 16 pinowe złącze serwisowe. Do zrobienia tak zwanej "samodiagnostyki" nie będziemy potrzebować kabli, komputerów, czujników, a jedynie zwykły spinacz biurowy. Dodatkowo zobaczycie jak naprawiam usterkę odpowiedzialną za przejście silnika w tryb awaryjny (check engine), a dokładniej co kryje się za błędem numer 41.
    21 listopada 2017, 20:13 przez ~brzoster | Do ulubionych | Skomentuj
    I30N – Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    2 października 2017, 17:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hondę Civic napewno znasz! Najmocniejszy model Type-R także pewnie jest Ci znany! Tylko pewnie nie wiesz dlaczego właśnie ten model wygląda tak agresywnie i zadziornie jakby z każdym chciał się mierzyć?

    Widzisz, Honda Civic nie miała lekkiego życia i kiedy przyszła na świat, to nie miała w sobie nic z wojownika. Ja bym powiedział że pierwszy Civic to był taka „pierdoła”, ale kiedy ten model zawitał do Niemiec to wszytko się zmieniło.!

    Co się stało w Niemczech? Dlaczego Civic Type-R wygląda jak wkurzony samuraj? Kto był głównym rywalem Type-R i kto wyszedł zwycięsko z tej walki ?

    Tego i na wiele innym odpowiedzi znajdziesz w 16 odcinku LCM, gdzie przedstawiam historię Hondy Civic, jaka jeszcze nie została opowiedziana! No aż do dziś
    2 października 2017, 12:40 przez motozinnej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 września 2017, 23:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kilka dni temu Bugatti opublikowało przebłysk z próby prędkości nowego Bugatti Chirona na pilnie strzeżonym torze Ehra-Lessien z najdłuższą, 9 kilometrową prostą, który wchodzi w skład infrastruktury koncernu Volkswagena. Podczas testu przyspieszenia, Chiron osiągnął 400 km/h w 32,6 sekundy, czyli o 18 sekund szybciej niż Bugatti Veyron 16.4 Super Sport. Bugatti ujawniło także, że osiągnięcie tej prędkości i powrót do zera zajmuje zaledwie 41,96 sekundy, co jest wynikiem wręcz niesamowitym. Bugatti dokonało to na odcinku o długości 3112 m. W próbie wziął udział były kierowca F1, Juan Pablo Montoya. Kolumbijski kierowca wyścigowy odmówił organizatorom zmiany swojej garderoby i w teście jechał bez kasku i bez kombinezonu, za to w eleganckiej koszuli i jeansach. W końcu jest to samochód z homologacją drogową, który będzie wykorzystywany przede wszystkim na drodze. Pomimo zawrotnej prędkości, Chiron zachował bardzo dobrą stabilność toru jazdy.


    Była to dopiero mała demonstracja potęgi 1500-konnego motoryzacyjnego Chirona. Pełne możliwości nie są jeszcze znane. Wiadomo, że planuje się próbę prędkośći maksymalnej. Wstępna prognoza mówi o wartości znacznie przekraczającej rekordkowe 431 km/h, osiągnięte przez Veyrona Super Sport. Kiedyś trzeba pobić ojca w tym czym był świetny.
    14 września 2017, 20:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gas Guzzlers - Poznański spot amcarów + ognisko 16.07.2017 WatchThisCar
    BMW M3 E46 z superchargerem pokonał Nurburgring w 7:16 - genialny taniec na trzech pedałach
    23 lipca 2017, 22:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Polo 6 - czy sukces jest mu pisany? – Na tle poprzednika stylistyka zewnętrza samochodu stanowi krok o charakterze ewolucyjnym. Jednocześnie wnikliwe oko znajdzie tu odwołania do większego Volkswagena Golfa. To jak najbardziej świadomy zabieg ze strony producenta. W końcu mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia – Polo to aktualnie nie tylko jeden z najpopularniejszych modeli swojego segmentu, ale w ogóle jeden z najchętniej kupowanych modeli na rynku europejskim. Za to Golf od dobrych kilku lat wyraźnie przoduje jako numer #1 w motorankingach sprzedaży na Starym Kontynencie.

Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.

Systemy jak w Golfie i Passacie 

Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania. 

Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Cyfrowe wskaźniki

Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek. 

Przymiarki do premiery handlowej

W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.



Systemy jak w Golfie i Passacie 
Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania. 

Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Cyfrowe wskaźniki
Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek. 

Przymiarki do premiery handlowej
W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).

Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
    Na tle poprzednika stylistyka zewnętrza samochodu stanowi krok o charakterze ewolucyjnym. Jednocześnie wnikliwe oko znajdzie tu odwołania do większego Volkswagena Golfa. To jak najbardziej świadomy zabieg ze strony producenta. W końcu mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia – Polo to aktualnie nie tylko jeden z najpopularniejszych modeli swojego segmentu, ale w ogóle jeden z najchętniej kupowanych modeli na rynku europejskim. Za to Golf od dobrych kilku lat wyraźnie przoduje jako numer #1 w motorankingach sprzedaży na Starym Kontynencie.

    Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.

    Systemy jak w Golfie i Passacie

    Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

    W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.

    Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

    Cyfrowe wskaźniki

    Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

    Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

    Przymiarki do premiery handlowej

    W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

    Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
    Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.



    Systemy jak w Golfie i Passacie
    Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

    W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.

    Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

    Cyfrowe wskaźniki
    Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

    Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

    Przymiarki do premiery handlowej
    W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

    Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).

    Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
    19 czerwca 2017, 12:07 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    NSU Wankel Spider – Podobno pierwszy na świecie samochód z silnikiem Wankla. Produkowany w latach 1964 – 1967.

Cyferki (lub jak kto woli dane techniczne):
Silnik: 498 cm³ jeden rotor
Moc: 51 KM (37,3 kW) przy 6000 obr/min
Moment: 71 Nm przy 2500 obr/min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,7 s
Prędkość maksymalna: 148 km/h
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Układ napędowy: RR
Masa: 700 kg
    Podobno pierwszy na świecie samochód z silnikiem Wankla. Produkowany w latach 1964 – 1967.

    Cyferki (lub jak kto woli dane techniczne):
    Silnik: 498 cm³ jeden rotor
    Moc: 51 KM (37,3 kW) przy 6000 obr/min
    Moment: 71 Nm przy 2500 obr/min
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,7 s
    Prędkość maksymalna: 148 km/h
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Układ napędowy: RR
    Masa: 700 kg