Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 301 takich materiałów
    ZX-14 – Same auta i auta, więc dodaję moto, moje prywatne jeszcze nie przygotowane do zimy, liczę wyjechać jeszcze w tym roku. Kiedy wyszedł ten model śliniłem się do plakatu, od tego sezonu mogę ujeżdżać.
    Same auta i auta, więc dodaję moto, moje prywatne jeszcze nie przygotowane do zimy, liczę wyjechać jeszcze w tym roku. Kiedy wyszedł ten model śliniłem się do plakatu, od tego sezonu mogę ujeżdżać.
    13 listopada 2017, 9:54 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: prywatne
    Fiat 126P – Moja mała zabaweczka. Koło to BCW STEFFAN 14" 7J z oponą 155/55 r14
    Moja mała zabaweczka. Koło to BCW STEFFAN 14" 7J z oponą 155/55 r14
    8 listopada 2017, 0:25 przez sid1521 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Audi Klub Gniezno
    2 listopada 2017, 2:30 przez ~JarzynaFILM | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: YouTube klub125p & JarzynaFILM
    14 września 2017, 3:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tesla Model S po 400 000 km jako taksówka – Poza regularnym serwisem samochodu Ari Nyyssösestä wymienił we własnym zakresie tylko akumulator, który zwyczajnie się zużył. Natomiast w ramach 8-letniej gwarancji wymieniony został także silnik. Przypominam, że gwarancja nie jest ograniczona limitem przebiegu, co było jednym z argumentów przemawiających za zakupem tego auta. Przydała się, ponieważ były drobne problemy z akumulatorem, ale go naprawiono.

Od nowości przejechał Teslą S ponad 400 000 km, a wymieniony silnik elektryczny nie wykazuje oznak zużycia. Jak twierdzi sam Elon Musk, jeden z ojców najsłynniejszej firmy produkującej samochody elektryczne, jednostki tego typu powinny bez trudu przejechać milion mil. Teoretycznie ich trwałość jest obliczona na 100 000 godzin pracy. Jeżeli zaś przyjmiemy, że średnia prędkość to tylko 30 km/h, to daje nam 3 000 000 km przebiegu.

Na razie taksówkarz z Finlandii nie jest jeszcze nawet na półmetku, ale jeżeli nie sprzeda swojego samochodu, najpewniej usłyszymy o nim jeszcze nie raz. Zauważa jednak pewien problem. Tesli wciąż przybywa w jego kraju, a punktów ładowania brakuje już teraz.


Pozostaje pytanie: jak droga była wspomniana wymiana akumulatorów? Nie mógł być to wydatek kilku tysięcy złotych. Tak na dobrą sprawę, koszt wymiany baterii w Tesli jest lekko owiany tajemnicą, a w Polsce nie ma importera czy serwisu, który by się tym zajmował by móc się tego dowiedzieć. Jedyna oficjalna cena jaką się podaje to 190 dolarów amerykańskich za 1 kW. Jeżeli zalożymy, że Tesla Model S ma baterię 75 kW, to łącznie wychodzi 14 250 dolarów i zgadza się to z tym, co piszą na forach amerykańscy użytkownicy (podają ceny 12 000 – 14 000 dolarów). W przeliczeniu na złotówki to około 50 000 zł.
    Poza regularnym serwisem samochodu Ari Nyyssösestä wymienił we własnym zakresie tylko akumulator, który zwyczajnie się zużył. Natomiast w ramach 8-letniej gwarancji wymieniony został także silnik. Przypominam, że gwarancja nie jest ograniczona limitem przebiegu, co było jednym z argumentów przemawiających za zakupem tego auta. Przydała się, ponieważ były drobne problemy z akumulatorem, ale go naprawiono.

    Od nowości przejechał Teslą S ponad 400 000 km, a wymieniony silnik elektryczny nie wykazuje oznak zużycia. Jak twierdzi sam Elon Musk, jeden z ojców najsłynniejszej firmy produkującej samochody elektryczne, jednostki tego typu powinny bez trudu przejechać milion mil. Teoretycznie ich trwałość jest obliczona na 100 000 godzin pracy. Jeżeli zaś przyjmiemy, że średnia prędkość to tylko 30 km/h, to daje nam 3 000 000 km przebiegu.

    Na razie taksówkarz z Finlandii nie jest jeszcze nawet na półmetku, ale jeżeli nie sprzeda swojego samochodu, najpewniej usłyszymy o nim jeszcze nie raz. Zauważa jednak pewien problem. Tesli wciąż przybywa w jego kraju, a punktów ładowania brakuje już teraz.


    Pozostaje pytanie: jak droga była wspomniana wymiana akumulatorów? Nie mógł być to wydatek kilku tysięcy złotych. Tak na dobrą sprawę, koszt wymiany baterii w Tesli jest lekko owiany tajemnicą, a w Polsce nie ma importera czy serwisu, który by się tym zajmował by móc się tego dowiedzieć. Jedyna oficjalna cena jaką się podaje to 190 dolarów amerykańskich za 1 kW. Jeżeli zalożymy, że Tesla Model S ma baterię 75 kW, to łącznie wychodzi 14 250 dolarów i zgadza się to z tym, co piszą na forach amerykańscy użytkownicy (podają ceny 12 000 – 14 000 dolarów). W przeliczeniu na złotówki to około 50 000 zł.
    29 sierpnia 2017, 13:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cała (bez cięć) krótka sesja (przerwana 2 wypadkami) sesja z toru w Austrii Salzburgring
    15 sierpnia 2017, 18:39 przez rumek999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Szybki zrzut mojej gleby na torze SalzburgRing w Austrii.
    14 sierpnia 2017, 23:09 przez rumek999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sabine Schmitz (de domo Sabine Reck; ur. 14 maja 1969 roku w Adenau) – niemiecki kierowca wyścigowy znana z jazdy BMW „Ring taxi” na torze wyścigowym Nordschleife, a także jako osobowość telewizyjna.

    Schmitz rozpoczęła karierę wyścigowa w 1993 roku od startów w ADAC GT Cup w klasie 1. Z dorobkiem czterech punktów została sklasyfikowana na 21 pozycji w końcowej klasyfikacji kierowców. W późniejszych latach znana był głównie ze startów w mistrzostwach VLN Endurance oraz w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, w którym dwukrotnie odnosiła zwycięstwa – w latach 1996-1997. W 1998 roku zdobyła tytuł mistrzowski w VLN Endurance. Poza tym Schmitz pojawiała się w stawce South African Touring Car Championship, SEAT Leon Supercopa Germany, Grand-Am Koni Challenge, Volkswagen Scirocco R-Cup, Group C Racing Championship oraz World Touring Car Championship.

    W Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych WTCC Niemka wystartowała z ekipą ALL-INKL.COM Münnich Motorsport w 2015 podczas rundy na Północnej Pętli Nordschleife. Pierwszy wyścig ukończyła na dziesiątej pozycji, a w drugim była jedenasta.
    15 lipca 2017, 10:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pękające śruby w Peugeot 308 II – Przedsiębiorca Peugeot Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Peugeot 308 II może dojść do pękania śrub mocujących wahacze przedniego zawieszenia, co może spowodować problemy w panowaniu nad pojazdem.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 191 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów Peugeot w celu wymiany śrub.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 14).

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 

Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).

Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

W Źródle lista VIN aut, które podlegają akcji serwisowej.
    Przedsiębiorca Peugeot Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Peugeot 308 II może dojść do pękania śrub mocujących wahacze przedniego zawieszenia, co może spowodować problemy w panowaniu nad pojazdem.

    Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 191 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.

    Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów Peugeot w celu wymiany śrub.

    Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 14).

    UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

    Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047).

    Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

    UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

    Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).

    Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

    W Źródle lista VIN aut, które podlegają akcji serwisowej.