Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 244 takie materiały
Megane coach 2.0 16v F7r – Drugi samochód,  a szatan jakich mało. 7-8s. do 100km/h
Drugi samochód, a szatan jakich mało. 7-8s. do 100km/h
30 stycznia 2017, 11:57 przez pioti20 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
Źródło: Własne
Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400 – R4 2.0 L
411 KM
0-100 km/h - 3,8 s
V-max 282 km/h
Spalanie 60l/100km
R4 2.0 L
411 KM
0-100 km/h - 3,8 s
V-max 282 km/h
Spalanie 60l/100km
27 stycznia 2017, 10:17 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Policzymy przyspieszenie auta do 100km/h, z prostych wzorów fizycznych.
23 stycznia 2017, 13:47 przez ~Pergamino | Do ulubionych | Skomentuj
Gordon-Keeble Coupé 1965 – 4.6L V8
300 KM
0-100km/h - 6,2s
V-max 233 km/h
4.6L V8
300 KM
0-100km/h - 6,2s
V-max 233 km/h
28 grudnia 2016, 11:57 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
Ferrari 599 GTO – Pojemność: 5999 cm3
Moc: 670 KM
Przyspieszenie (0-100km/h): 3,3 sekundy
Pojemność: 5999 cm3
Moc: 670 KM
Przyspieszenie (0-100km/h): 3,3 sekundy
10 grudnia 2016, 16:20 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne
Niewinny Golf
Nio EP9 - elektryk szybszy od GTRa Nismo. – Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych? 
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73).  Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych?
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73). Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
Start 0-100km/h
25 listopada 2016, 15:15 przez lukasmikolaj (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Opel Astra I GSI 16V. – Silnik	2.0 GSI 16V (150 KM)
Maksymalna prędkość	220 km/h
Przyspieszenie do 100km/h	8 s 
Moment obrotowy	196/4600 N*m/rpm
Silnik 2.0 GSI 16V (150 KM)
Maksymalna prędkość 220 km/h
Przyspieszenie do 100km/h 8 s
Moment obrotowy 196/4600 N*m/rpm
Honda NSX II – V6 3.5L twin turbo, plus trzy silniki elektryczne. Łączna moc i moment: 581 KM 698 Nm. 0-100km/h w 2.9 s. Vmax 307 km/h.
V6 3.5L twin turbo, plus trzy silniki elektryczne. Łączna moc i moment: 581 KM 698 Nm. 0-100km/h w 2.9 s. Vmax 307 km/h.