Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 242 takie materiały
Policzymy przyspieszenie auta do 100km/h, z prostych wzorów fizycznych.
23 stycznia 2017, 13:47 przez ~Pergamino | Do ulubionych | Skomentuj
Gordon-Keeble Coupé 1965 – 4.6L V8
300 KM
0-100km/h - 6,2s
V-max 233 km/h
4.6L V8
300 KM
0-100km/h - 6,2s
V-max 233 km/h
28 grudnia 2016, 11:57 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
Ferrari 599 GTO – Pojemność: 5999 cm3
Moc: 670 KM
Przyspieszenie (0-100km/h): 3,3 sekundy
Pojemność: 5999 cm3
Moc: 670 KM
Przyspieszenie (0-100km/h): 3,3 sekundy
10 grudnia 2016, 16:20 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne
Niewinny Golf
Nio EP9 - elektryk szybszy od GTRa Nismo. – Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych? 
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73).  Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych?
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73). Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
Start 0-100km/h
25 listopada 2016, 15:15 przez lukasmikolaj (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Opel Astra I GSI 16V. – Silnik	2.0 GSI 16V (150 KM)
Maksymalna prędkość	220 km/h
Przyspieszenie do 100km/h	8 s 
Moment obrotowy	196/4600 N*m/rpm
Silnik 2.0 GSI 16V (150 KM)
Maksymalna prędkość 220 km/h
Przyspieszenie do 100km/h 8 s
Moment obrotowy 196/4600 N*m/rpm
Honda NSX II – V6 3.5L twin turbo, plus trzy silniki elektryczne. Łączna moc i moment: 581 KM 698 Nm. 0-100km/h w 2.9 s. Vmax 307 km/h.
V6 3.5L twin turbo, plus trzy silniki elektryczne. Łączna moc i moment: 581 KM 698 Nm. 0-100km/h w 2.9 s. Vmax 307 km/h.
Daewoo Lanos & VW Golf IV – Jak wszyscy to i ja:

Mój niedawny nabytek: Daewoo Lanos SE 1.5 16V 100km 1999r., i Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 130km 2003r. mojego taty.
Jak wszyscy to i ja:

Mój niedawny nabytek: Daewoo Lanos SE 1.5 16V 100km 1999r., i Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 130km 2003r. mojego taty.
15 października 2016, 20:34 przez Szyba505 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
Film dostępny z polskimi napisami.

13 litrowe, poczwórnie doładowane serce bestii osiąga niesamowitą moc 2400KM i niewiarygodne 6000Nm momentu obrotowego, co przy wadze 4,5 tony daje stosunek mocy do masy 0,5KM/kg! Zastosowano również wodne intercoolery. Rozpędzenie się do 100km/h zajmuje ciężarówce zaledwie 4,6s.

Co ciekawe, Volvo, chcąc zademonstrować możliwości swojej skrzyni biegów, zastosowała standardową skrzynię I-Shift Dual Clutch z seryjnych ciężarówek, wymieniając jedynie tarcze sprzęgła na wyczynowe.

Czas na kolejne liczby. Próba polegała na przejechaniu ze startu zatrzymanego dystansu 1000 metrów w obie strony w ciągu godziny, w celu wyeliminowania wpływu wiatru i nachylenia drogi na wynik. W dodatku, nie można było wprowadzać żadnych zmian w pojeździe między próbami. Średni czas z obu przejazdów wyniósł 21,29s, co oznacza średnią prędkość przejazdu 169,1km/h. Prędkość maksymalna na końcu prostej wyniosła aż 276km/h! W 4,5 tonowej ciężarówce! Dodatkowo, ustanowiono również rekord średniej prędkości na dystansie 500 metrów: 13,71s i średnio 131 km/h.

Za kierownicą zasiadł Boije Ovebrink, doświadczony kierowca wyścigowych ciągników siodłowych, dla którego jest to już piąty rekord ustanowiony razem z Volvo.
25 sierpnia 2016, 14:56 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)