Reklama
- Demontaż oryginalnego silnika wraz z instalacją gazową
- Demontaż całego wnętrza
- Konserwacja oraz lakierowanie kabiny, komory silnika i elementów podwozia (wszystko pomalowane w kolorze nadwozia)
- Montaż klatki bezpieczeństwa według załącznika "J" oraz polakierowanie jej w kolorze nadwozia
- Montaż nowych foteli kubełkowych BiMarco Futura (homologacja FIA 8859/2000) na ruchomych mocowaniach
- Montaż pasów bezpieczeństwa OMP Racing 4M
- Instalacja kierownicy OMP Corsica
- Montaż silnika BMW S62B50 z BMW M5 E39 z 2002r. (wersja po liftingu)
- Skrzynia biegów 6 biegowa
- Całe zawieszenie została przełożone z E34 540i wraz z Hamulcami
- Nowa duża chłodnica z dodatkowym wentylatorem
- ręcznie robiony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z X PIPE
- układ dolotowy z aluminium zakończony AIR-BOXami SIMOTA
- zawieszenie gwintowane BC Racing
- Szpera 60%
Reklama
Komentarze