Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Odśwież wizerunek swojej firmy

    Odśwież wizerunek swojej firmy – Nie wiesz, od czego zacząć modernizacje w swojej firmie? A może zastanawiasz się, jak prowadzić social media, by klientów przybywało? Istnieje kilka prostych sposobów, które zwiększą Twoją widoczność w sieci i poprawią wizerunek. Wystarczy poświęcić na ich realizację trochę czasu! Im szybciej się nimi zajmiesz, tym lepiej. Sprawdź, jak odświeżyć wizerunek swojej firmy w Internecie.
Zmiana nazwy
Zmiana nazwy jest bardziej kłopotliwa, niż zmiana loga – nie oznacza to jednak, że jest niemożliwa. Nazwę można zmienić wtedy, gdy zmieniasz profil działalności, notujesz niskie wyniki sprzedażowe bądź obecna nazwa źle się kojarzy, na przykład wskutek działań konkurencji. Zgłoszenie odpowiedniego wniosku do CEIDG wystarczy, by wybrać nową nazwę. Powinna być ona krótka i zwięzła – najlepiej pięcioznakowa. Proste do zapamiętania frazy kojarzące się z marką łatwiej przyswoić i zapamiętać, dlatego dobrze przemyśl decyzję o takiej zmianie.
Zmiana adresu
Jeśli zmieniasz adres i przenosisz firmę do mniejszego bądź większego biura, pamiętaj o zmianie adresu w oficjalnych dokumentach. Jeśli chcesz dodatkowo zadbać przy tym o swój prestiż, postaw na adres wirtualny: https://www.ale-biuro.pl/. Z pewnością będzie się nie tylko świetnie prezentował w Internecie, ale też pozwoli Ci zyskać potencjalnego partnera biznesowego, który doceni Twój profesjonalizm. Sprawdź szczegóły pakietów dostępnych na stronie: https://www.jerozolimskie89.eu/ i wybierz optymalne rozwiązanie dla siebie.
Zmiana loga
Redesign loga jest znacznie częstszy – może jednak pociągać za sobą pewne konsekwencje. Tę decyzję również warto przemyśleć, zwłaszcza, gdy jesteś rozpoznawaną marką. Jeśli zmieniasz profil działalności lub chcesz coś zakomunikować swoim logiem, pamiętaj, by stawiać na prostotę – użyj maksymalnie 3 kolorów i nie więcej niż dwój krojów pisma. Wyraziste logo z pewnością zostanie zapamiętane.
Zmiana w social media
Do tej pory dodawane przez Ciebie posty dostają tylko kilka polubień? A może zdjęcia nie trafiają do odpowiednio dużej liczby ludzi? Zacznij systematycznie prowadzić swoje konta na portalach społecznościowych i zadbaj o ich spójny, klarowny przekaz. Korzystaj z palety barw, którą wykorzystujesz na stronie, by stworzyć harmonijny wizerunek. Zaangażuj społeczność – urządzaj konkursy, promocje i pytaj. W ten sposób stworzysz bazę pełną pomysłów, które wykorzystasz podczas odświeżania wizerunku swojej firmy!

    Nie wiesz, od czego zacząć modernizacje w swojej firmie? A może zastanawiasz się, jak prowadzić social media, by klientów przybywało? Istnieje kilka prostych sposobów, które zwiększą Twoją widoczność w sieci i poprawią wizerunek. Wystarczy poświęcić na ich realizację trochę czasu! Im szybciej się nimi zajmiesz, tym lepiej. Sprawdź, jak odświeżyć wizerunek swojej firmy w Internecie.

    Zmiana nazwy

    Zmiana nazwy jest bardziej kłopotliwa, niż zmiana loga – nie oznacza to jednak, że jest niemożliwa. Nazwę można zmienić wtedy, gdy zmieniasz profil działalności, notujesz niskie wyniki sprzedażowe bądź obecna nazwa źle się kojarzy, na przykład wskutek działań konkurencji. Zgłoszenie odpowiedniego wniosku do CEIDG wystarczy, by wybrać nową nazwę. Powinna być ona krótka i zwięzła – najlepiej pięcioznakowa. Proste do zapamiętania frazy kojarzące się z marką łatwiej przyswoić i zapamiętać, dlatego dobrze przemyśl decyzję o takiej zmianie.

    Zmiana adresu

    Jeśli zmieniasz adres i przenosisz firmę do mniejszego bądź większego biura, pamiętaj o zmianie adresu w oficjalnych dokumentach. Jeśli chcesz dodatkowo zadbać przy tym o swój prestiż, postaw na adres wirtualny: https://www.ale-biuro.pl/. Z pewnością będzie się nie tylko świetnie prezentował w Internecie, ale też pozwoli Ci zyskać potencjalnego partnera biznesowego, który doceni Twój profesjonalizm. Sprawdź szczegóły pakietów dostępnych na stronie: https://www.jerozolimskie89.eu/ i wybierz optymalne rozwiązanie dla siebie.

    Zmiana loga

    Redesign loga jest znacznie częstszy – może jednak pociągać za sobą pewne konsekwencje. Tę decyzję również warto przemyśleć, zwłaszcza, gdy jesteś rozpoznawaną marką. Jeśli zmieniasz profil działalności lub chcesz coś zakomunikować swoim logiem, pamiętaj, by stawiać na prostotę – użyj maksymalnie 3 kolorów i nie więcej niż dwój krojów pisma. Wyraziste logo z pewnością zostanie zapamiętane.

    Zmiana w social media

    Do tej pory dodawane przez Ciebie posty dostają tylko kilka polubień? A może zdjęcia nie trafiają do odpowiednio dużej liczby ludzi? Zacznij systematycznie prowadzić swoje konta na portalach społecznościowych i zadbaj o ich spójny, klarowny przekaz. Korzystaj z palety barw, którą wykorzystujesz na stronie, by stworzyć harmonijny wizerunek. Zaangażuj społeczność – urządzaj konkursy, promocje i pytaj. W ten sposób stworzysz bazę pełną pomysłów, które wykorzystasz podczas odświeżania wizerunku swojej firmy!

    18 marca 2021, 3:08 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Zobacz następny