Reklama
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze
Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.
Szerokości Motomaniacy!
Reklama
Komentarze