Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Przekroje samochodów "Honda NSX / Acura NSX (1990)"

    Przekroje samochodów "Honda NSX / Acura NSX (1990)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2977cm3
moc:  274KM
moment obr.:  285Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  90.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  10.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  274km/h
stosunek mocy do masy:  0.196KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
średnica zawracania:  11.60m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4404mm
szerokość:  1811mm
wysokość:  1171mm
rozstaw osi:  2530mm
prześwit:  135mm
masa:  1365kg
pojemność zbiornika paliwa:  70litrów

CIEKAWOSTKI
-Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
-Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
-Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
-Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
-Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
-Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2977cm3
    moc: 274KM
    moment obr.: 285Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 90.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 10.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 274km/h
    stosunek mocy do masy: 0.196KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    średnica zawracania: 11.60m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4404mm
    szerokość: 1811mm
    wysokość: 1171mm
    rozstaw osi: 2530mm
    prześwit: 135mm
    masa: 1365kg
    pojemność zbiornika paliwa: 70litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
    -Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
    -Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
    -Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
    -Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
    -Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    30 lipca 2014, 19:45 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…