warsztat
warsztat
Od początku, po wyjęciu i podaniu na krótko zasilania na zaworek było słychać że działa ale klapka nie reagowała. Sama klapka po zamknięciu i zaślepieniu otworka trzymała się w pozycji uchylonej. Tak że nie jest to dobry sposób na sprawdzenie, że DISA jest dobra. Szczególnie przy zakupie używki. Należy wyssać z niej powietrza przez otwór koło klapki i podać prąd na zawór dopiero wtedy przekonamy się, czy zawór działa prawidłowo.
Obecnie, mam taki problem, że zaworek sterowany jest minusem z ECU, plus jest stały po zapłonie. W moim przypadku e39 M54b25 cięgno się nie porusza ( brak sterowania z ECU ) Jeździłem na odpiętej wtyczce podpiętej i żadnej różnicy. Nadal ma słaby dół, przy prędkości 80 km/h na 5 biegu po wciśnięciu gazu praktycznie nie przyspiesza. po chwili zaczyna powoli się bujać. Dajcie znać w komentarzach jak powinna działać prawidłowo DISA w tym silniku. Pozdrwaiam.
warsztat
warsztat
warsztat
warsztat
warsztat
warsztat
warsztat
warsztat