Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Volkswagen

     

    MK III VR6 DARKA – Wydaje pieniądze, których nie mam, na rzeczy, których nie potrzebuje, by imponować ludziom, których nie lubie.
    Wydaje pieniądze, których nie mam, na rzeczy, których nie potrzebuje, by imponować ludziom, których nie lubie.
    Sezon się zbliża – U góry zdjęcie mojego Golfa z poprzedniego, a poniżej uzbrajające się na nadciągający sezon! Tylko ja czekam na lato?
    U góry zdjęcie mojego Golfa z poprzedniego, a poniżej uzbrajające się na nadciągający sezon! Tylko ja czekam na lato?
    21 lutego 2015, 19:32 przez ZordBoi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Po czym poznać Passata B5 Highline? – Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą. 

Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą.

    Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).

    Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
    Passeratti B4 – Może i zwykłe B4, ale świetnie skomponowane z felą.
    Może i zwykłe B4, ale świetnie skomponowane z felą.
    Pakiet do Golfa 7 od Ingo Noak – Więcej w źródle.

Nowy pakiet by Ingo Noak ujrzał światło dzienne. Stylistycznie auto wyróżnia się od cywilnych Golfów siódmej generacji dzięki agresywnej lini. Tylny zderzak z umieszczonymi centalnie końcówkami wydechu, spojler dachowy, listwy boczne oraz przedni zderzach ewidentnie zainspirowane tymi z Golfa R. Noak nie skupił się jedynie na zmianach stylistycznych. Z silnika 1.4 TSi wyciągnął 179KM, zastosowano również zawieszenie gwintowane z kołami 20″ Schmidt XS5.
    Więcej w źródle.

    Nowy pakiet by Ingo Noak ujrzał światło dzienne. Stylistycznie auto wyróżnia się od cywilnych Golfów siódmej generacji dzięki agresywnej lini. Tylny zderzak z umieszczonymi centalnie końcówkami wydechu, spojler dachowy, listwy boczne oraz przedni zderzach ewidentnie zainspirowane tymi z Golfa R. Noak nie skupił się jedynie na zmianach stylistycznych. Z silnika 1.4 TSi wyciągnął 179KM, zastosowano również zawieszenie gwintowane z kołami 20″ Schmidt XS5.
    VW Passat W8 – Silnik 4.0l o mocy 275km + napęd na cztery koła.
Niby niepozorne "Passerati", a nie jednemu ściągnie uśmieszek z twarzy.
    Silnik 4.0l o mocy 275km + napęd na cztery koła.
    Niby niepozorne "Passerati", a nie jednemu ściągnie uśmieszek z twarzy.