Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    stunter96

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 16 grudnia 2012 - 15:24
    Ostatnio: 26 maja 2015 - 21:57
    Gadu-gadu: 13407026
    • Materiałów na głównej: 92 z 93 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6045
    • Komentarzy: 74
    • Punktów za komentarze: 62
     
    Kto pamięta? – KITT 2000
    KITT 2000
    22 października 2013, 22:54 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tylko jedno pytanie ... – jak?
    Jak?
    17 października 2013, 22:21 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    14 października 2013, 21:20 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    22 września 2013, 22:45 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co powiecie na takie AUDI –
    9 września 2013, 21:20 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW – Niemcy też potrafią
Przypadkiem znalazłem i mnie urzekł ten motocykl
    Niemcy też potrafią
    Przypadkiem znalazłem i mnie urzekł ten motocykl
    3 września 2013, 21:21 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 sierpnia 2013, 21:41 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Volkswagen Golf GTD? – Jak nowinki to nowinki
 Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

„Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    Jak nowinki to nowinki
    Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

    „Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

    To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    26 sierpnia 2013, 15:52 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    I weź go teraz umyj –
    18 sierpnia 2013, 23:20 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czyli jak oszukać fotoradar jak chcesz się pośmiać to dobrze trafiłeś
    18 sierpnia 2013, 22:27 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)