Profil użytkownika
starl1142
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 9 listopada 2012 - 17:45 |
Ostatnio: | 14 kwietnia 2013 - 19:39 |
- Materiałów na głównej: 14 z 14
- Punktów za materiały: 1469
- Komentarzy: 28
- Punktów za komentarze: 4
te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
Ale poco ja Ci to mówię? i tak tego nigdy nie zrozumiesz.Mam nadzieje że są na świecie jeszcze ludzie którzy to doceniają.Dlatego jeśli masz te same zdanie co ja to udostępnij to.
Pozdro dla tych którzy pamiętają...
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »