Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    starl1142

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 9 listopada 2012 - 17:45
    Ostatnio: 14 kwietnia 2013 - 19:39
    • Materiałów na głównej: 14 z 14
    • Punktów za materiały: 1469
    • Komentarzy: 28
    • Punktów za komentarze: 4
     
    Star 28 – Niby awaryjny ale za to nigdy nie zawiódł nas, zawsze dawał sobie radę.
    Niby awaryjny ale za to nigdy nie zawiódł nas, zawsze dawał sobie radę.
    9 listopada 2012, 17:51 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JELCZ c317 – MOC:200km.
te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    MOC:200km.
    te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
    Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
    Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    9 listopada 2012, 20:22 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Mercedes W124 – Samochód wprost nie do zajechania!
- niezniszczalny
- bezawaryjny
- komfortowy
- 1 mln.kilometrów bez remontu.
- bez zbędnych przycisków, wskaźników i innych pierdół.
- wytrzyma wszystko
No po prostu nie do ZAJE*BANIA!!!!
    Samochód wprost nie do zajechania!
    - niezniszczalny
    - bezawaryjny
    - komfortowy
    - 1 mln.kilometrów bez remontu.
    - bez zbędnych przycisków, wskaźników i innych pierdół.
    - wytrzyma wszystko
    No po prostu nie do ZAJE*BANIA!!!!
    9 listopada 2012, 22:08 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Pamiętaj o tym! – Dla Ciebie to jedna wielka kupa złomu.Dla mnie to coś więcej... jedna wielka miłość, ikona Polskiej motoryzacji. Kocham te samochody.Jestem z nich dumny!
Ale poco ja Ci to mówię? i tak tego nigdy nie zrozumiesz.Mam nadzieje że są na świecie jeszcze ludzie którzy to doceniają.Dlatego jeśli masz te same zdanie co ja to udostępnij to.
Pozdro dla tych którzy pamiętają...
    Dla Ciebie to jedna wielka kupa złomu.Dla mnie to coś więcej... jedna wielka miłość, ikona Polskiej motoryzacji. Kocham te samochody.Jestem z nich dumny!
    Ale poco ja Ci to mówię? i tak tego nigdy nie zrozumiesz.Mam nadzieje że są na świecie jeszcze ludzie którzy to doceniają.Dlatego jeśli masz te same zdanie co ja to udostępnij to.
    Pozdro dla tych którzy pamiętają...
    9 listopada 2012, 21:48 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)