Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    sienka

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 5 stycznia 2013 - 13:50
    Ostatnio: 8 września 2015 - 19:16
    Gadu-gadu: 34199495
    • Materiałów na głównej: 62 z 63 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3554
    • Komentarzy: 113
    • Punktów za komentarze: 157
     
    Podoba wam się F40 w białym kolorze?
    26 marca 2013, 14:06 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieźle dojechana –
    25 marca 2013, 20:48 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Piękny Konwój F40 –
    26 marca 2013, 14:11 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Lamborghini Veneno ma wolnossący, 6,5-litrowy silnik V12 o mocy 750 KM, waży zaledwie 1450 kg i osiąga "setkę" w 2,9 s. Co ciekawe, w przeciwieństwie do swoich Genewskich rywali od Ferrari i McLarena, Veneno nie wspomaga się silnikiem elektrycznym. Moc płynie w całości z oktanów.
    25 marca 2013, 20:17 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Kto by nie chciał takiego hebla u siebie w aucie –
    15 marca 2013, 16:29 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari LaFerrari – Pod maską znajduje się 6,3 litrowa V12 o mocy  963 KM i 970 Nm. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, zaś czasy przyspieszeń do 200 i 300 km/h wynoszą odpowiednio 7 i 15 s, prędkość maksymalna wynosi 350 km/h.
Najwyższe modele w gamie Ferrari zawsze były ekskluzywne i LaFerrari nie będzie stanowiło wyjątku od tej reguły. Powstanie zaledwie 499 sztuk, każda w cenie 1,3 mln euro (ok. 6 mln zł).
    Pod maską znajduje się 6,3 litrowa V12 o mocy 963 KM i 970 Nm. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, zaś czasy przyspieszeń do 200 i 300 km/h wynoszą odpowiednio 7 i 15 s, prędkość maksymalna wynosi 350 km/h.
    Najwyższe modele w gamie Ferrari zawsze były ekskluzywne i LaFerrari nie będzie stanowiło wyjątku od tej reguły. Powstanie zaledwie 499 sztuk, każda w cenie 1,3 mln euro (ok. 6 mln zł).
    9 marca 2013, 13:35 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    McLaren P1 – Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    9 marca 2013, 13:44 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSX – W Japońskiej Policji
    W Japońskiej Policji
    12 marca 2013, 13:45 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 (991) GT3 – Jak nietrudno się domyślić, najnowsza generacja jest mocniejsza i szybsza niż kiedykolwiek. Auto jest napędzane 3,8-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 475 KM i momencie obrotowym 438 Nm. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem nadal jest umieszczona z tyłu, jednak w obecnej generacji została przesunięta maksymalnie do tylnej osi. Zapewnia prędkość maksymalną 315 km/h.

Najistotniejszą różnicę w stosunku do poprzedniej generacji stanowi skrzynia biegów. W przeciwieństwie do generacji 997, klienci będą mogli wybrać wyłącznie siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK. 
Kierowcy nastawieni na poczucie pełnej kontroli będą zawiedzeni. Skrzynia PDK ma jednak swoje zalety - dzięki niej, auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 s. Ponadto, nawet najbardziej nieporadny kierowca będzie w stanie zredukować bieg z efektownym międzygazem.

Kolejną pomocą dla kierowcy będzie system skrętnych tylnych kół. Przy małych prędkościach będą się one skręcać w kierunku przeciwnym do przednich kół, przy wyższych - razem z nimi.

Auto będzie kosztować w Niemczech 137 303 euro (ok. 600 tys. zł).
    Jak nietrudno się domyślić, najnowsza generacja jest mocniejsza i szybsza niż kiedykolwiek. Auto jest napędzane 3,8-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 475 KM i momencie obrotowym 438 Nm. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem nadal jest umieszczona z tyłu, jednak w obecnej generacji została przesunięta maksymalnie do tylnej osi. Zapewnia prędkość maksymalną 315 km/h.

    Najistotniejszą różnicę w stosunku do poprzedniej generacji stanowi skrzynia biegów. W przeciwieństwie do generacji 997, klienci będą mogli wybrać wyłącznie siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK.
    Kierowcy nastawieni na poczucie pełnej kontroli będą zawiedzeni. Skrzynia PDK ma jednak swoje zalety - dzięki niej, auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 s. Ponadto, nawet najbardziej nieporadny kierowca będzie w stanie zredukować bieg z efektownym międzygazem.

    Kolejną pomocą dla kierowcy będzie system skrętnych tylnych kół. Przy małych prędkościach będą się one skręcać w kierunku przeciwnym do przednich kół, przy wyższych - razem z nimi.

    Auto będzie kosztować w Niemczech 137 303 euro (ok. 600 tys. zł).
    9 marca 2013, 13:55 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj