Lamborghini Veneno ma wolnossący, 6,5-litrowy silnik V12 o mocy 750 KM, waży zaledwie 1450 kg i osiąga "setkę" w 2,9 s. Co ciekawe, w przeciwieństwie do swoich Genewskich rywali od Ferrari i McLarena, Veneno nie wspomaga się silnikiem elektrycznym. Moc płynie w całości z oktanów.
Pod maską znajduje się 6,3 litrowa V12 o mocy 963 KM i 970 Nm. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, zaś czasy przyspieszeń do 200 i 300 km/h wynoszą odpowiednio 7 i 15 s, prędkość maksymalna wynosi 350 km/h.
Najwyższe modele w gamie Ferrari zawsze były ekskluzywne i LaFerrari nie będzie stanowiło wyjątku od tej reguły. Powstanie zaledwie 499 sztuk, każda w cenie 1,3 mln euro (ok. 6 mln zł).
Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
Jak nietrudno się domyślić, najnowsza generacja jest mocniejsza i szybsza niż kiedykolwiek. Auto jest napędzane 3,8-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 475 KM i momencie obrotowym 438 Nm. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem nadal jest umieszczona z tyłu, jednak w obecnej generacji została przesunięta maksymalnie do tylnej osi. Zapewnia prędkość maksymalną 315 km/h.
Najistotniejszą różnicę w stosunku do poprzedniej generacji stanowi skrzynia biegów. W przeciwieństwie do generacji 997, klienci będą mogli wybrać wyłącznie siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK.
Kierowcy nastawieni na poczucie pełnej kontroli będą zawiedzeni. Skrzynia PDK ma jednak swoje zalety - dzięki niej, auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 s. Ponadto, nawet najbardziej nieporadny kierowca będzie w stanie zredukować bieg z efektownym międzygazem.
Kolejną pomocą dla kierowcy będzie system skrętnych tylnych kół. Przy małych prędkościach będą się one skręcać w kierunku przeciwnym do przednich kół, przy wyższych - razem z nimi.
Auto będzie kosztować w Niemczech 137 303 euro (ok. 600 tys. zł).