Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    robigtaa

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 3 września 2013 - 19:19
    Ostatnio: 21 marca 2018 - 13:53
    • Materiałów na głównej: 18 z 27 (9 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 932
    • Komentarzy: 61
    • Punktów za komentarze: 57
     
    zarchiwizowany
    Moje marzenie Audi Quattro – Moje marzenie to Audi Quattro. Dużo moich kolegów, się śmieje, że co to złom, ale oni to praktycznie nic nie wiedza o samochodach
    Moje marzenie to Audi Quattro. Dużo moich kolegów, się śmieje, że co to złom, ale oni to praktycznie nic nie wiedza o samochodach
    24 lutego 2014, 18:52 przez robigtaa (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Spin Tires – Gra ktoś w tą grę? Jeżeli nie to POLECAM! Na razie to demo technologiczne nie mogę doczekać się pełnej wersji
    Gra ktoś w tą grę? Jeżeli nie to POLECAM! Na razie to demo technologiczne nie mogę doczekać się pełnej wersji
    8 stycznia 2014, 20:01 przez robigtaa (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Pamiątka z letnich jazd cz2 – prosił mnie jeden gościu, to ma
    Prosił mnie jeden gościu, to ma
    7 stycznia 2014, 18:09 przez robigtaa (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Taka pamiatka z letnich jazd – Moj simek zielony, a mojego kuzyna czerwony 
moge dac wiecej zdjec jak sie spodoba LwG
    Moj simek zielony, a mojego kuzyna czerwony
    moge dac wiecej zdjec jak sie spodoba LwG
    6 stycznia 2014, 21:05 przez robigtaa (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Moje

    zarchiwizowany
    Fani czterech kolek – Chyba jeden z fajniejszych programow o renowacji samochodow
    Chyba jeden z fajniejszych programow o renowacji samochodow
    5 stycznia 2014, 16:03 przez robigtaa (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    google.pl

    System VTEC czyli zmienne fazy rozrzadu – VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i wznios zaworów w zależności od obrotów silnika, stopnia otwarcia przepustnicy. Wałki rozrządu mają po osobnej krzywce o innej charakterystyce dla każdego zaworu silnika. Jeden zawór otwiera się jak w normalnym silniku natomiast drugi otwiera się w mniejszym stopniu zwiększając zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej co skutecznie poprawia elastyczność silnika przy niskich prędkościach obrotowych. Dodatkowo dla każdej pary zaworów występuje dodatkowa krzywka o "większym" profilu. Po przekroczeniu danego zakresu obrotów i przy spełnionych podstawowych warunkach (właściwa temperatura, ciśnienie oleju oraz prędkość pojazdu powyżej 7km/h) system przełącza sterowanie zaworami na krzywki wałków rozrządu o dłuższym czasie otwarcia i większym wzniosie.
System o nazwie VTEC dotyczy wyłącznie marki Honda, jego wynalazcą był Ikuo Kajitani[1].
Szczytowym osiągnięciem technologii VTEC jest silnik DOHC VTEC. Pierwszym silnikiem, który korzystał z tej implementacji był B16A, 16-zaworowa rzędowa 4 o pojemności 1595cc i mocy 160KM. Po raz pierwszy pojawiła się w 1989 w japońskich wersjach Hondy Integry XSi i RSi.[potrzebne źródło]
Firma Honda specjalizuje się w systemie zmiennych faz rozrządu i jest w tej kategorii motoryzacji na 1 miejscu w świecie. Najnowszym produktem Hondy jest silnik i-VTEC który dodatkowo steruje wyprzedzeniem kąta wałka ssącego (VTC). System VTEC zmienia fazę rozrządu od 2700 obr/min. do ponad 5600 obr/min. w zależności od implementacji (SOHC VTEC, DOHC VTEC, VTEC-E, i-VTEC).
    VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i wznios zaworów w zależności od obrotów silnika, stopnia otwarcia przepustnicy. Wałki rozrządu mają po osobnej krzywce o innej charakterystyce dla każdego zaworu silnika. Jeden zawór otwiera się jak w normalnym silniku natomiast drugi otwiera się w mniejszym stopniu zwiększając zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej co skutecznie poprawia elastyczność silnika przy niskich prędkościach obrotowych. Dodatkowo dla każdej pary zaworów występuje dodatkowa krzywka o "większym" profilu. Po przekroczeniu danego zakresu obrotów i przy spełnionych podstawowych warunkach (właściwa temperatura, ciśnienie oleju oraz prędkość pojazdu powyżej 7km/h) system przełącza sterowanie zaworami na krzywki wałków rozrządu o dłuższym czasie otwarcia i większym wzniosie.
    System o nazwie VTEC dotyczy wyłącznie marki Honda, jego wynalazcą był Ikuo Kajitani[1].
    Szczytowym osiągnięciem technologii VTEC jest silnik DOHC VTEC. Pierwszym silnikiem, który korzystał z tej implementacji był B16A, 16-zaworowa rzędowa 4 o pojemności 1595cc i mocy 160KM. Po raz pierwszy pojawiła się w 1989 w japońskich wersjach Hondy Integry XSi i RSi.[potrzebne źródło]
    Firma Honda specjalizuje się w systemie zmiennych faz rozrządu i jest w tej kategorii motoryzacji na 1 miejscu w świecie. Najnowszym produktem Hondy jest silnik i-VTEC który dodatkowo steruje wyprzedzeniem kąta wałka ssącego (VTC). System VTEC zmienia fazę rozrządu od 2700 obr/min. do ponad 5600 obr/min. w zależności od implementacji (SOHC VTEC, DOHC VTEC, VTEC-E, i-VTEC).
    zarchiwizowany
    MOTOR – Ja tam lubię ta gazetkę, a wy?
    Ja tam lubię ta gazetkę, a wy?
    18 listopada 2013, 20:05 przez robigtaa (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Magazynauto.pl


    1