Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    robert18mar

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 19 kwietnia 2012 - 19:15
    Ostatnio: 11 grudnia 2019 - 15:45
    Gadu-gadu: 33661160
    O sobie:

    KEEP DRIFTING FUN

    • Materiałów na głównej: 402 z 515 (112 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 29990
    • Komentarzy: 301
    • Punktów za komentarze: 244
     
    Za takie puzzle – dałbym prawą nerkę
    Dałbym prawą nerkę
    25 września 2013, 18:28 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    25 września 2013, 17:46 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Bo jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma
    25 września 2013, 17:04 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Dzisiejszy świat motoryzacji jest dość okrutny - obowiązuje w nim przede wszystkim prawo dżungli. Dobrze sobie radzą tylko największe koncerny motoryzacyjne. Nie ma już miejsca dla ludzi, którzy tworzą samochody kierując się pasją, emocjami... Prawie wszystkie auta to nudne gabloty powstałe dzięki inżynierom i projektantom z oczami wlepionymi w statystyki sprzedaży i przyciśniętymi przez szefostwo, powstałe z myślą o tym, żeby przynosić zysk. Wiadomo, że są wyjątki, ale te wyjątki są gatunkiem poważnie zagrożonym. Wszystkie.

    Do tych aut tworzonych z pasją na pewno można zaliczyć samochody spod znaku gekona - Wiesmann'y. Wiesmann to była rodzinna firma powstała w 1985 roku. W 1993 roku bramy fabryki opuścił pierwszy samochód, który określił kultywowany później przez Wiesmanna styl. Recepta była prosta: nadwozia nawiązujące do motoryzacyjnej klasyki przywodzące ducha brytyjskiej motoryzacji połączono z techniką BMW. Dzięki rzędowym szóstkom i widlastym ósemkom pochodzącym z Bawarii auta Wiesmann były bardzo dynamiczne i mogły pochwalić się ponadprzeciętnymi osiągami. Nie bez znaczenia była również stylistyka samochodów, która być może była nieco dyskusyjna, jednak na pewno zwracała uwagę. Całości dopełniała najwyższa jakość wykonania oraz wnętrza, o które coraz trudniej we współczesnej motoryzacji. W szczytowym okresie działalności firma zatrudniała 110 osób i można powiedzieć, że jej kolejne projekty były coraz śmielsze. Firma adaptowała również coraz mocniejsze silniki BMW, dochodząc do poziomu silników z wersji M. Rzeczywistość okazała się jednak bolesna, a produkcja około 200 samochodów rocznie nie pozwalała nawiązać walki z motoryzacyjnymi gigantami.

    14 sierpnia 2013 do sądu wpłynął wniosek o upadłość skierowany przez niemiecką firmę Wiesmann. W homogenicznym świecie współczesnej motoryzacji zniknął kolejny rodzynek.
    22 września 2013, 19:28 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czyli test ukazujący jakość wspomagania kierownicy w nowym systemie Volvo Dynamic Steering, który jest montowany w ciężarówkach tejże marki. Szwedzi żądzą
    14 września 2013, 0:41 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    10 niebezpieczeństw na drodze, o których nie mieliśmy pojęcia
    14 września 2013, 10:09 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vette'a na Volkach – co o tym sądzicie?
    Co o tym sądzicie?
    11 września 2013, 20:43 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Co ty wiesz o dobrej glebie –
    3 września 2013, 20:29 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Bokiem w deszczu –
    1 września 2013, 12:30 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Bullit"
    27 sierpnia 2013, 16:44 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj