Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    robert18mar

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 19 kwietnia 2012 - 19:15
    Ostatnio: 11 grudnia 2019 - 15:45
    Gadu-gadu: 33661160
    O sobie:

    KEEP DRIFTING FUN

    • Materiałów na głównej: 402 z 515 (112 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 29990
    • Komentarzy: 301
    • Punktów za komentarze: 244
     
    Mamy oficjalne specyfikacje nowego BMW M4 – Na początek napęd - auto będzie oferowane z 6-biegową skrzynią manualną w standardzie. Mozna się jednak też zdecydować na 7-biegowego manuala DCT.
To może teraz coś, na co pewnie najbardziej czekacie - pod klapą będzie pracować rzędowa-6 o pojemności 3.0 L, twin turbo bez twinscroll'i. Pewnie specjalnie szału nie widzicie, poniewaz od razu BMW zapowiadało ten silnik pod maską, ale teraz to już pewne. Moc to 424 konie przy 7500 obr/min i moment obrotowy to 500 niutonometrów. Całkiem nieźle.

Ciekawe jest to, że nowe M4 jest niebywale lekkie. Waży 1500 kg, co sprawia, że jest lżejsze o 45kg od BMW M3 E46. Tak niską masę uzyskano dzięki obfitemu zastosowaniu włókna węglowego - wykonane z niego są m. in. maska, dach, bagaznik i półosie. Do obniżenia masy przyczynia się też miska olejowa z magnezu.

Do zarówno nowego M3, jak i M4 mozna opcjonalnie dobrać zawieszenie M, oraz elektryczny układ kierowniczy (nie jestem pewien, czy o to chodzi, czy dokładnie tak to się nazywa, ponieważ tłumaczyłem z angielskiego, ale pewnie fani marki mnie poprawią w komentarzach, jeżeli wiedzą lepiej), który działa w 3 trybach - Comfort, Sport i Sport+. Zależnie, który z tych trybów wybierzemy zmienia się stopień wspomagania kierownicy.

Oba nowe modele M3 i M4 będą pokazane na Detroid NAIAS w styczniu. Czekamy z niecierpliowścią
    Na początek napęd - auto będzie oferowane z 6-biegową skrzynią manualną w standardzie. Mozna się jednak też zdecydować na 7-biegowego manuala DCT.
    To może teraz coś, na co pewnie najbardziej czekacie - pod klapą będzie pracować rzędowa-6 o pojemności 3.0 L, twin turbo bez twinscroll'i. Pewnie specjalnie szału nie widzicie, poniewaz od razu BMW zapowiadało ten silnik pod maską, ale teraz to już pewne. Moc to 424 konie przy 7500 obr/min i moment obrotowy to 500 niutonometrów. Całkiem nieźle.

    Ciekawe jest to, że nowe M4 jest niebywale lekkie. Waży 1500 kg, co sprawia, że jest lżejsze o 45kg od BMW M3 E46. Tak niską masę uzyskano dzięki obfitemu zastosowaniu włókna węglowego - wykonane z niego są m. in. maska, dach, bagaznik i półosie. Do obniżenia masy przyczynia się też miska olejowa z magnezu.

    Do zarówno nowego M3, jak i M4 mozna opcjonalnie dobrać zawieszenie M, oraz elektryczny układ kierowniczy (nie jestem pewien, czy o to chodzi, czy dokładnie tak to się nazywa, ponieważ tłumaczyłem z angielskiego, ale pewnie fani marki mnie poprawią w komentarzach, jeżeli wiedzą lepiej), który działa w 3 trybach - Comfort, Sport i Sport+. Zależnie, który z tych trybów wybierzemy zmienia się stopień wspomagania kierownicy.

    Oba nowe modele M3 i M4 będą pokazane na Detroid NAIAS w styczniu. Czekamy z niecierpliowścią
    26 września 2013, 16:32 przez robert18mar (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Nigdy bym na to nie wpadł – a wy to już zauważyliście ?
    A wy to już zauważyliście ?
    14 maja 2013, 18:37 przez robert18mar (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj