Profil użytkownika
polak
Kierowca
Użytkownik otrzymał bana za: Mamy dość Twojego egocentryzmu, pychy i zarozumialstwa. Żegnamy. Na zawsze.
Ban wygasa: 2989-12-13 22:44:09
Ban wygasa: 2989-12-13 22:44:09
Zamieszcza materiały od: | 3 maja 2012 - 15:23 |
Ostatnio: | 29 marca 2016 - 11:20 |
O sobie: |
Awatar przedstawia fragment samochodu, który jest moim daily driverem. |
- Materiałów na głównej: 15 z 17 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 871
- Komentarzy: 625
- Punktów za komentarze: 872
Silnik: 2.0 V8
Moc: 230-250KM, zależnie od wybranej opcji, przy 8800-9400 rpm.
Moment: 200 Nm przy 7000 rpm.
Odcięcie: 10 500 rpm.
Podsumowując - ponad 120 KM z litra, więcej niż w S2000. Silnik kręcący się jak wściekły, zawstydzający F20C z Integry i to na dodatek jeszcze nie zwykła rzędowa czwórka, tylko V8.
To jedyne seryjne V8 na świecie przekraczające znacznie teoretyczny limit dla V8 wynoszący 7500 rpm!
Potęga Alfy Romeo w całej krasie - i to wszystko w 1967 roku, ponad ćwierć wieku wcześniej, niż Honda wypuściła swoje "legendy".
zarchiwizowany
Oficjalnie uznany czas przejazdu Nordschleife dla Vipera: 7:12.
Jak wypadają supersportowe przecinaki z Niemiec, rzekomo absolutnie najlepsze auta na świecie? Porównajmy:
Porsche 911 GT2 RS 7:24 (ultrawyczynowa, odchudzona wersja)
Porsche 911 Carrera S 7:37
Mercedes-Benz SLR McLaren 7:40
Audi R8 V10 7:44
Mercedes CLK DTM AMG 7:54
Audi RS6 8:08
Audi RS4 8:09
BMW M5 8:13
To nawet nie jest porażka, to jest kompromitacja. Dalej chcecie uważać ociężałe niemieckie bunkry za auta sportowe?
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »