Z wykształcenia Inżynier Informatyk z zawodu również. Odskocznią od pracy jest natomiast warsztat i tory wyścigowe na które regularnie w ramach możliwości uczęszczam.
Zapraszam równiez na mój fp, gdzie prowadzę relację z imprez Time Attack jak i z warsztatu: https://www.facebook.com/spooneg3
Materiałów na głównej: 79 z 80 (1 usunietych przez adm.)
Zapraszam na podsumowanie sezonu jednej z polskich lig Time Attack, czyli VTEC Cup Poland 2022. 6 rund, 6 torów, ogrom adrenaliny i dobrej zabawy, w której może wziąć udział każdy bez względu na markę auta czy też poziom zaawansowania!
Kolejny etap prac - Ogólny serwis silnika, czyli demontaż osprzętu i ukł. wydechowego, wymiana uszczelki miski olejowej i sprawdzenie jaki faktycznie wpływ miało użycie płukanki.
Czy młotek, brzeszczot i stara Celma wystarczy by wymienić tuleje i sworznie w zawieszeniu? - Zapraszam na kolejną część zmagań z moim nowym nabytkiem.
Część trzecia zmagań z nowym 30-sto letnim nabytkiem. Tym razem czas na demontaż i inspekcję zawieszenia.
Czy poszło gładko i bez niespodzianek?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na powyższym filmie
Drugi odcinek z serii przywracania Hondy z lat 80. do jej dawnego blasku. Na pierwszy rzut idzie czyszczenie wnętrza i pranie tapicerki z 30-sto letniego brudu
W końcu kupiłem normalne auto do codziennej jazdy. Jest nim Honda Civic z 1989 roku, która mimo warstwy mchu i pleśni z zewnątrz to w środku skrywa piękno japońskiej motoryzacji z lat 80.
Finałowa runda pucharu VTEC Cup Poland dobiegła końca. Była ona swego rodzaju wisienką na torcie, czego chociażby dowodem jest dość efektowna jazda na dwóch kołach na ostatniej sesji dnia.
Wywalczony tytuł mistrza klasy D-PRO zwyciężając we wszystkich 6-ściu rundach sezonu ustanawiając jednocześnie 6 nowych rekordów czasowych w klasie na 6 różnych torach na terenie Polski.
Pierwszy odcinek z serii recenzji aut w której przedstawiam koszty, osiągi, modyfikacje i wyniki jakie dany samochód uzyskuje w różnych warunkach - od wyścigów na ćwierć mili, po jazdę torową.
Praktyka pokazuje, że 130 koni mechanicznych i podobna ilość momentu obrotowego nie musi wcale oznaczać nudy. Nagranie pochodzi z minionej rundy pucharu VTEC Cup Poland. Pierwsze miejsce w klasie i nowy rekord w klasie D-PRO.