Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    matteusz

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 stycznia 2014 - 14:42
    Ostatnio: 12 października 2017 - 20:21
    • Materiałów na głównej: 20 z 24 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 454
    • Komentarzy: 93
    • Punktów za komentarze: 67
     
    Tak oto przyspiesza mój samochód Porsche Cayenne z 2005r.
    Silnik to znany wszystkim interesującym się autami grupy VAG R32.
    Mimo dużej masy (prawie 2.5 tony) i zasilania LPG całkiem przyjemnie to jeździ.
    19 sierpnia 2017, 20:22 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Przyspieszenie mojej ibizy.
    1. Turbo GT2260V
    2. Intercooler z orurowaniem by CompSport
    3. Wydech 3" by MG Motorsport
    4. Obrobka glowicy by Voj2s
    5. Oprogramowanie CompSport
    6. Pompki o większej wydajności
    6. Tarcza obita kevlarem i wzmocniony docisk

    Zegary chwilowo angliki, bo poprzednie od FR wyzionęły ducha

    238,8 KM
    23 czerwca 2016, 23:05 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mój nowy potworek – Seat Ibiza 6L 1.9 TDI ASZ +++
238/420
    Seat Ibiza 6L 1.9 TDI ASZ +++
    238/420
    Audi – Moja TT
    Moja TT
    8 maja 2016, 12:10 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi TT – Moja Audi 1.8T 180+
    Moja Audi 1.8T 180+
    17 lutego 2016, 22:48 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Małe porządki pod maską –
    11 listopada 2015, 17:58 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Nowy nabytek - Vectra C GTS – Od miesiąca jestem w posiadaniu wymarzonej Viki C GTS. 
Rocznik 2004
Silnik 2.2 DTI 125 koni
Z zewnątrz kompletna seria GTS tak jak wychodził z fabryki, prócz ciemnych szyb.
Co sądzicie?
    Od miesiąca jestem w posiadaniu wymarzonej Viki C GTS.
    Rocznik 2004
    Silnik 2.2 DTI 125 koni
    Z zewnątrz kompletna seria GTS tak jak wychodził z fabryki, prócz ciemnych szyb.
    Co sądzicie?
    Samodzielna naprawa słupka C w Citroenie Xsara – Amatorska naprawa błotnika. Zacząłem od nawiercenia otworów dzięki którym mogłem wyciągnąć wgniecenie. Dziury zostały zalepione włóknem szklanym, na to poszła szpachlówka z włóknem szklanym, kolejne warstwy to szpachla uniwersalna i na koniec wykończeniówka.  Wiem wiem, element nadawał się do wymiany, ale chciałem zobaczyć czy coś mi z tego wyjdzie, poza tym to jest moje auto którym jeżdżę więc nie widzę powodów dla których miałbym wstawiać do blacharza i płacić 1000 zł za wymianę i malowanie dwóch elementów.  Koszty bez lakierowania- 50 zł.
    Amatorska naprawa błotnika. Zacząłem od nawiercenia otworów dzięki którym mogłem wyciągnąć wgniecenie. Dziury zostały zalepione włóknem szklanym, na to poszła szpachlówka z włóknem szklanym, kolejne warstwy to szpachla uniwersalna i na koniec wykończeniówka. Wiem wiem, element nadawał się do wymiany, ale chciałem zobaczyć czy coś mi z tego wyjdzie, poza tym to jest moje auto którym jeżdżę więc nie widzę powodów dla których miałbym wstawiać do blacharza i płacić 1000 zł za wymianę i malowanie dwóch elementów. Koszty bez lakierowania- 50 zł.
    Spot Gostynińskiej Społeczności Motoryzacyjej – Powoli rozkręcamy grupę fanów aut wszystkich marek w Gostyninie. Razem było ok. 15 aut.
    Powoli rozkręcamy grupę fanów aut wszystkich marek w Gostyninie. Razem było ok. 15 aut.
    17 lipca 2014, 22:36 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne