Tak oto przyspiesza mój samochód Porsche Cayenne z 2005r.
Silnik to znany wszystkim interesującym się autami grupy VAG R32.
Mimo dużej masy (prawie 2.5 tony) i zasilania LPG całkiem przyjemnie to jeździ.
Od miesiąca jestem w posiadaniu wymarzonej Viki C GTS.
Rocznik 2004
Silnik 2.2 DTI 125 koni
Z zewnątrz kompletna seria GTS tak jak wychodził z fabryki, prócz ciemnych szyb.
Co sądzicie?
Amatorska naprawa błotnika. Zacząłem od nawiercenia otworów dzięki którym mogłem wyciągnąć wgniecenie. Dziury zostały zalepione włóknem szklanym, na to poszła szpachlówka z włóknem szklanym, kolejne warstwy to szpachla uniwersalna i na koniec wykończeniówka. Wiem wiem, element nadawał się do wymiany, ale chciałem zobaczyć czy coś mi z tego wyjdzie, poza tym to jest moje auto którym jeżdżę więc nie widzę powodów dla których miałbym wstawiać do blacharza i płacić 1000 zł za wymianę i malowanie dwóch elementów. Koszty bez lakierowania- 50 zł.