Profil użytkownika
kacperz
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 25 kwietnia 2012 - 14:16 |
Ostatnio: | 16 sierpnia 2012 - 21:12 |
Gadu-gadu: | 9185393 |
- Materiałów na głównej: 75 z 76 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4352
- Komentarzy: 33
- Punktów za komentarze: 6
Silnik i napęd:
Typ: B4, FA20
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 1998 cm3
Moc maksymalna: ≈ 300 KM
Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
Typ napędu: na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
Koła przednie: 18”
Koła tylne: 18”
Masy i wymiary:
Rozstaw osi: 2570 mm
JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
Dane techniczne
Silnik i napęd:
Typ: V8
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
Moc maksymalna: 608 KM
Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
Koła przednie: 9,0” x 22”
Koła tylne: 10,0” x 22”
Opony przednie: 265/35 R 22
Opony tylne: 295/30 R 22
Masy i wymiary:
Długość: 5022 mm
Szerokość: 1923 mm
Rozstaw osi: 2946 mm
Osiągi:
Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
Co prawda najnowsza generacja Klasy M pojawiła się na rynku stosunkowo niedawno, jednak niemiecki tuner szybko zareagował, dzięki czemu właściciele modelu W166 mogą już modyfikować swoje pojazdy
Co prawda najnowsza generacja Klasy M pojawiła się na rynku stosunkowo niedawno, jednak niemiecki tuner szybko zareagował, dzięki czemu właściciele modelu W166 mogą już modyfikować swoje pojazdy
Niemiecki tuner nie udostępnił jeszcze zdjęć wnętrza M-klasy, jednak wierząc oświadczeniu prasowemu, w środku klienci będą mogli wybierać pomiędzy skórą Nappa, Alcantarą i akcentami z włókna węglowego.
Prezentowany pakiet Impact pojawi się w sprzedaży latem tego roku, jednak jego cena nie została jeszcze podana do wiadomości.