Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
26 czerwca 2012 - 19:58 |
Ostatnio: |
30 kwietnia 2020 - 19:21 |
O sobie: |
Fan polskiej/niemieckiej motoryzacji , posiadam maluszka z 88 roku i cinquecento sportinga z 97 |
-
Materiałów na głównej: 72 z 72
- Punktów za materiały: 5521
- Komentarzy: 170
- Punktów za komentarze: 141
Renowacja Fiacika przez nas zakończona dalej już w rękach właściciela, zostały do zrobienia pierdółki takie jak koła, wnętrze.
20 czerwca 2014, 21:26
przez
junior1296
(
PW)
|
Skomentuj (3)
Był prototypową wersją. Nie wiadomo ile powstało sztuk. Najprawdopodobniej zaledwie kilka, choć niektórzy twierdzą, że kilkadziesiąt, co wydaje się być mało prawdopodobne. Mechanizmy przeniesienia napędu na oś przednią i przedni most, zaczerpnięto z WAZ (Łada). – Niva. W niektórych egzemplarzach przerobiono nadkola, dostosowując je do zwiększonego rozstawu kół.
1 czerwca 2014, 15:09
przez
junior1296
(
PW)
|
Skomentuj (2)
Źródło:
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kant, który przyjechał do renowacji.
Już pomalowany w połowie i obniżony, praca zbliża się ku końcowi. A tutaj zdjęcia przed rozbiórką. Na miejsce kanta wejdzie mniejszy brat.
http://motokiller.pl/158881
10 maja 2014, 0:15
przez
junior1296
(
PW)
|
Skomentuj (2)
Historia prezentowanego prototypu jest bardzo podobna do losów Polskiego Fiata 125p Coupé. Oba te pojazdy zaprojektował Zbigniew Wattson, w obu przypadkach znacząco kopiując konstrukcje zagraniczne. Kolejną wspólną cechę tych pojazdów jest przeznaczenie - powstały tylko po to by cieszyć oko na wystawach, były więc typowymi „show carami”. FSO Coupé 1300 zadebiutował w roku 1974 na wystawie z okazji XXX-lecia PRL. Publikowane zdjęcia stanowią fragment sesji zdjęciowej wykonanej na zlecenie FSO. Zapewne juz niedługo powstanie artykuł na temat tego samochodu i opublikujemy całość zgromadzonych przez nas materiałów.
3 lutego 2014, 19:38
przez
junior1296
(
PW)
|
Skomentuj (2)