Ciekawostką jest fakt, że model ten był produkowany tylko przez rok czasu.
Został wypuszczony w 1969 roku na cześć Olimpiady w Meksyku w 68 r. Patronat Olimpiady wytoczył proces firmie za bezprawne dysponowanie nazwą "MEXICO OLYMPIA". Po przegranym procesie firma Becker musiała zmienić nazwę produktu.
Myślę, że posiadać taki zestaw (radio plus kaseta) koło roku 70-tego w swoim Mercedesie to było coś. Koszt 700 DM. Nie każdy się mógł pochwalić takim cackiem.
Radio montowane głównie w marce Mercedes, w takich modelach jak w113 Pagoda lub w120 ponton. Automatyczne wyszukiwanie stacji. W zestawie z kablem umożliwiającym odtwarzanie MP3. Mimo swoich 45-ciu lat wciąż pięknie gra.
Markę "Becker" głównie upodobał sobie Mercedes.
Pierwsze europejskie radio było wyposażone we wszystko czego potrzeba kierowcy: podświetlenie do obsługi w nocy, zabezpieczenie przed kradzieżą i możliwość odsłuchiwania płyt gramofonowych. Głośność i stację radiową ustawiało się korzystając ze specjalnych wałków. Sprzęt był jednak dość duży i ciężki. Becker podaje kubaturę: ponad 10 litrów! Tyle co nieduży współczesny subwoofer. Do tego barierą była cena: 660 marek niemieckich.
Becker Grand Prix.Radio wyprodukowane i montowane w 1959 roku. Głównie w autach klasy wyższej typu Mercedes.
Koszt to ok. 500 DM. Mimo swoich lat po nagrzaniu lamp wciąż pięknie gra.