Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    hubh

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 6 listopada 2013 - 17:43
    Ostatnio: 15 lutego 2017 - 21:13
    • Materiałów na głównej: 302 z 484 (182 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 21483
    • Komentarzy: 129
    • Punktów za komentarze: 112
     
    zarchiwizowany
    Top Gear – Znalazłem pierwszy odcinek 21 serii Top Gear, miłego oglądania. Link w źródle.
    Znalazłem pierwszy odcinek 21 serii Top Gear, miłego oglądania. Link w źródle.
    zarchiwizowany
    Cedzior – Dane Techniczne:
CEDZIOR
HS1000RR NITRO 
Moc: 240KM
Prędkość: ponad 300km/h
Rozstaw osi: 1455mm
ROK PRODUKCJI: 2010 (SAM) 
ROK BUDOWY/PRZEBUDOWY: 2008-2010
SILNIK: Suzuki GSX-R 1000
pojemność skokowa: 1000 ccm
- doładowanie Wizards of NOS,
- plastiki carbon PLASTBIKE,
- rama alu THRESHER,
- półki przedniego widelca THRESHER,
- przednie zawieszenie USD
- amortyzator skrętu EXTREMETECH,
- pompy hamulcowe i tarcze BERINGER,
- przewody hamulcowe HEL,
- kierownica GILES,
- lampa przód HONDA CBR 1000RR,
- szyba HONDA,
- lusterka z kierunkowskazami RAF,
- rolgaz DOMINO,
- kokpit TRANSLOGIC,
- korek wlewu EWOTECH,
- craschpady EWOTECH,
- uchwyt dla pasażera Duo-drive.pl,
- siodełka JAN KRASOWSKI ŻARY
- sety przód GILES,
- sety tył YAMAHA R1 ,
- tylny amortyzator WILBERS,
- wydech LASER,
- pas napędowy H-D,
- napinacz BUELL,
- koła JCB Custombike
- opony tył 210-50 VR17, przód 120-70 ZR17 METZELER,
- lampa tył SUZUKI SV,
- naklejki GRAFNET,
- usunięta recyrkulacja spalin i exup,
- przebudowane sprzęgło,
- zmieniona pompa i regulator paliwa.
    Dane Techniczne:
    CEDZIOR
    HS1000RR NITRO
    Moc: 240KM
    Prędkość: ponad 300km/h
    Rozstaw osi: 1455mm
    ROK PRODUKCJI: 2010 (SAM)
    ROK BUDOWY/PRZEBUDOWY: 2008-2010
    SILNIK: Suzuki GSX-R 1000
    pojemność skokowa: 1000 ccm
    - doładowanie Wizards of NOS,
    - plastiki carbon PLASTBIKE,
    - rama alu THRESHER,
    - półki przedniego widelca THRESHER,
    - przednie zawieszenie USD
    - amortyzator skrętu EXTREMETECH,
    - pompy hamulcowe i tarcze BERINGER,
    - przewody hamulcowe HEL,
    - kierownica GILES,
    - lampa przód HONDA CBR 1000RR,
    - szyba HONDA,
    - lusterka z kierunkowskazami RAF,
    - rolgaz DOMINO,
    - kokpit TRANSLOGIC,
    - korek wlewu EWOTECH,
    - craschpady EWOTECH,
    - uchwyt dla pasażera Duo-drive.pl,
    - siodełka JAN KRASOWSKI ŻARY
    - sety przód GILES,
    - sety tył YAMAHA R1 ,
    - tylny amortyzator WILBERS,
    - wydech LASER,
    - pas napędowy H-D,
    - napinacz BUELL,
    - koła JCB Custombike
    - opony tył 210-50 VR17, przód 120-70 ZR17 METZELER,
    - lampa tył SUZUKI SV,
    - naklejki GRAFNET,
    - usunięta recyrkulacja spalin i exup,
    - przebudowane sprzęgło,
    - zmieniona pompa i regulator paliwa.
    Największy silnik spalinowy na świecie – Silnik Wärtsilä-Sulzer RTA96-C ma 95.000 KM i po raz pierwszy został zamontowany na statku Emma Mærsk w 2006 roku. Silnik ma 13,41 m wysokości oraz 27,43 m długości. Innymi słowy jednostka ta ma wysokość trzypiętrowego budynku i 1/4 długości boiska piłkarskiego. Jest to silnik wysokoprężny, wodzikowy, pracujący w obiegu dwusuwowym z przepłukaniem wzdłużnym (zaworowy), z wydajnym układem turbodoładowania i niskich obrotach pracy, umożliwiających bezpośrednie sprzęgnięcie wału korbowego silnika ze śrubą okrętową. Silnik został zaprojektowany przez fińskiego producenta Wärtsilä i jest przeznaczony dla dużych jednostek pływających (np. kontenerowców). Zasilany jest ciężkim olejem opałowym.W największej, 14-cylindrowej wersji ma 13,5 m wysokości, 27,3 m długości, waży ponad 2300 ton i rozwija moc 109,000 KM (81,3 MW). 

Dane silnika:

-Średnica cylindra 960 mm
-Skok tłoka 2500 mm
-pojemność skokowa jednego cylindra 1820 dm³(czyli 1820000cm³, czyli cały silnik ma pojemność 10920000cm³ dla 6 cylindrowej jednostki)
-zakres obrotów użytkowych 22-105 obr/min
-waga wału korbowego 300 ton
- 0,19 l oleju napędowego w każdym cyklu dla jednego cylindra
-W przybliżeniu, w ciągu dnia silnik ten zużywa 250 ton paliwa


Przepraszam za słabe zmontowanie zdjęć ,,robiłem to w paincie'' więc się niema co dziwić. 

Dodam jeszcze kilka adresów stron na których można więcej doczytać.

http://www.v10.pl/Ile,koni,mechanicznych,ma,najwiekszy,na,swiecie,silnik,Diesla,64579.html

http://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4rtsil%C3%A4-Sulzer_RTA96-C

http://www.maximizingprogress.org/2012/07/wartsila-sulzer-rta96-c-massive-motive.html

I jeszcze kilka filmików:

http://www.youtube.com/watch?v=awJIvdzL5dE

http://www.youtube.com/watch?v=jXHvY-zY9hA

Jakbym się w czymś pomylił napiszcie w komentarzu.
    Silnik Wärtsilä-Sulzer RTA96-C ma 95.000 KM i po raz pierwszy został zamontowany na statku Emma Mærsk w 2006 roku. Silnik ma 13,41 m wysokości oraz 27,43 m długości. Innymi słowy jednostka ta ma wysokość trzypiętrowego budynku i 1/4 długości boiska piłkarskiego. Jest to silnik wysokoprężny, wodzikowy, pracujący w obiegu dwusuwowym z przepłukaniem wzdłużnym (zaworowy), z wydajnym układem turbodoładowania i niskich obrotach pracy, umożliwiających bezpośrednie sprzęgnięcie wału korbowego silnika ze śrubą okrętową. Silnik został zaprojektowany przez fińskiego producenta Wärtsilä i jest przeznaczony dla dużych jednostek pływających (np. kontenerowców). Zasilany jest ciężkim olejem opałowym.W największej, 14-cylindrowej wersji ma 13,5 m wysokości, 27,3 m długości, waży ponad 2300 ton i rozwija moc 109,000 KM (81,3 MW).

    Dane silnika:

    -Średnica cylindra 960 mm
    -Skok tłoka 2500 mm
    -pojemność skokowa jednego cylindra 1820 dm³(czyli 1820000cm³, czyli cały silnik ma pojemność 10920000cm³ dla 6 cylindrowej jednostki)
    -zakres obrotów użytkowych 22-105 obr/min
    -waga wału korbowego 300 ton
    - 0,19 l oleju napędowego w każdym cyklu dla jednego cylindra
    -W przybliżeniu, w ciągu dnia silnik ten zużywa 250 ton paliwa


    Przepraszam za słabe zmontowanie zdjęć ,,robiłem to w paincie'' więc się niema co dziwić.

    Dodam jeszcze kilka adresów stron na których można więcej doczytać.

    http://www.v10.pl/Ile,koni,mechanicznych,ma,najwiekszy,na,swiecie,silnik,Diesla,64579.html

    http://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4rtsil%C3%A4-Sulzer_RTA96-C

    http://www.maximizingprogress.org/2012/07/wartsila-sulzer-rta96-c-massive-motive.html

    I jeszcze kilka filmików:

    http://www.youtube.com/watch?v=awJIvdzL5dE

    http://www.youtube.com/watch?v=jXHvY-zY9hA

    Jakbym się w czymś pomylił napiszcie w komentarzu.
    13 lutego 2014, 14:50 przez hubh (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Policyjna multipla – - Pojedziemy na komendę. - Panie władzo a mogę iść pieszo?
    - Pojedziemy na komendę. - Panie władzo a mogę iść pieszo?
    11 lutego 2014, 23:00 przez hubh (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj