Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    hiroshima87

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 grudnia 2013 - 21:16
    Ostatnio: 5 września 2016 - 19:50
    • Materiałów na głównej: 42 z 48 (6 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2350
    • Komentarzy: 503
    • Punktów za komentarze: 411
     
    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mój "Daily car" – Daewoo Lanos SX z silnikiem 1.6 16V, wersja po lifcie z 2002 roku. Może nie wyróżnia się niczym z zewnątrz, ale jak na pierwsze auto jest idealny.
    Daewoo Lanos SX z silnikiem 1.6 16V, wersja po lifcie z 2002 roku. Może nie wyróżnia się niczym z zewnątrz, ale jak na pierwsze auto jest idealny.
    23 sierpnia 2014, 20:59 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Daewoo Lanos – Bo Lanos też może wyglądać fajnie. Autko kolegi KuBeK z forum daewooforum.pl.
    Bo Lanos też może wyglądać fajnie. Autko kolegi KuBeK z forum daewooforum.pl.
    Mój dawny cross Rieju – Tak się prezentował crossik, którego miałem jakiś czas temu. Rieju RRX-50 z aluminiowym cylindrem Airsal 70ccm i wydechem ze stali nierdzewnej Tecnigas. Niby pojemność mała, ale 2T i masa robiły swoje: v-max ok. 100km/h, 50-tka na liczniku po ok. 4 sek. Do tego zawias, który pozwalał jeździć wszędzie i podjechać prawię wszędzie. Jeśli się spodoba mogę wrzucić inne zdjęcia.
    Tak się prezentował crossik, którego miałem jakiś czas temu. Rieju RRX-50 z aluminiowym cylindrem Airsal 70ccm i wydechem ze stali nierdzewnej Tecnigas. Niby pojemność mała, ale 2T i masa robiły swoje: v-max ok. 100km/h, 50-tka na liczniku po ok. 4 sek. Do tego zawias, który pozwalał jeździć wszędzie i podjechać prawię wszędzie. Jeśli się spodoba mogę wrzucić inne zdjęcia.
    30 maja 2014, 21:18 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Pierwszy van... – ...który Ci się podobał. Replika auta z "Drużyny A", kilka szczegółów się różni od oryginału.
    ...który Ci się podobał. Replika auta z "Drużyny A", kilka szczegółów się różni od oryginału.
    28 grudnia 2013, 10:14 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DeLorean DMC-12 – W jedynym słusznym malowaniu - bez malowania...
    W jedynym słusznym malowaniu - bez malowania...
    28 grudnia 2013, 9:47 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chrysler Turbo Interceptor – Z firmu "The Wraith", znanego u nas jako "Widmo". W filmie było kilka naprawdę fajnych samochodów, ale Turbo robi zdecydowanie najlepsze wrażenie. Tutaj jako Pace Car.
    Z firmu "The Wraith", znanego u nas jako "Widmo". W filmie było kilka naprawdę fajnych samochodów, ale Turbo robi zdecydowanie najlepsze wrażenie. Tutaj jako Pace Car.
    28 grudnia 2013, 10:04 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    V8 Interceptor – Czyli Ford Falcon XB GT z przerobionym przodem z filmu Mad Max. Przyznać się: komu podobało się, gdy Max włączał sprężarkę guzikiem przy dźwigni zmiany biegów?
    Czyli Ford Falcon XB GT z przerobionym przodem z filmu Mad Max. Przyznać się: komu podobało się, gdy Max włączał sprężarkę guzikiem przy dźwigni zmiany biegów?
    28 grudnia 2013, 9:55 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)