Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    granturismo

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 21 marca 2012 - 14:42
    Ostatnio: 16 sierpnia 2012 - 11:27
    • Materiałów na głównej: 7 z 7
    • Punktów za materiały: 195
    • Komentarzy: 35
    • Punktów za komentarze: 9
     
    Kolejny skuterek –
    26 czerwca 2012, 21:46 przez mianek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 125p Piękno Polskiego Klasyka – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.
Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Do napędu używano benzynowych silników R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.
    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Do napędu używano benzynowych silników R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    26 czerwca 2012, 23:03 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Chevelle z piekła? –
    26 czerwca 2012, 22:43 przez milek06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Święta prawda – Kto przyzna rację?
    Kto przyzna rację?
    27 czerwca 2012, 0:08 przez artur8300 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    demotywatory.pl

    BMW 507 Roadster – BMW 507 – samochodu produkowany w latach 1956-1959. Posiadał silnik V8 o pojemności 3,2 litra i mocy 150KM.Pozwalało to rozpędzić się do 100km/h w 8 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 215km/hZ wyprodukowanych 253 egzemplarzy do dziś istnieją i jeżdżą 203
    BMW 507 – samochodu produkowany w latach 1956-1959. Posiadał silnik V8 o pojemności 3,2 litra i mocy 150KM.Pozwalało to rozpędzić się do 100km/h w 8 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 215km/hZ wyprodukowanych 253 egzemplarzy do dziś istnieją i jeżdżą 203
    27 czerwca 2012, 13:01 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes C111 – muzeum Mercedesa w Mediolanie
    Muzeum Mercedesa w Mediolanie
    27 czerwca 2012, 15:48 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Cadillac Eldorado 1959 – Cadillac Eldorado - model luksusowego samochodu osobowego, produkowanego w różnych wersjach przez firmę Cadillac w latach 1953 - 2002.
    Cadillac Eldorado - model luksusowego samochodu osobowego, produkowanego w różnych wersjach przez firmę Cadillac w latach 1953 - 2002.
    27 czerwca 2012, 13:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Legendy rajdów – Peugeot 205 Turbo 16.Potwór z Grupy B pędzi przez wodę.Jest moc !
    Peugeot 205 Turbo 16.Potwór z Grupy B pędzi przez wodę.Jest moc !
    27 czerwca 2012, 19:42 przez olszu98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Hudson Hornet 1953-`54 – Hudson Hornet - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Hudson Motor Car Company, a następnie American Motors Corporation w latach 1951-1957. Dostępny jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy hardtop, 2-drzwiowy kabriolet oraz 4-drzwiowy sedan

Silnik
R6 5,0 l (5047 cm³), 2 zawory na cylinder,Moc maksymalna: 162 KM (119 kW) przy 3800 obr/min
    Hudson Hornet - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Hudson Motor Car Company, a następnie American Motors Corporation w latach 1951-1957. Dostępny jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy hardtop, 2-drzwiowy kabriolet oraz 4-drzwiowy sedan

    Silnik
    R6 5,0 l (5047 cm³), 2 zawory na cylinder,Moc maksymalna: 162 KM (119 kW) przy 3800 obr/min
    27 czerwca 2012, 12:39 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi DKW F102 – Audi F103 - samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką firmę Audi od sierpnia 1965 do lipca 1972. Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy sedan oraz 3-drzwiowe kombi. Zastąpił on nieudany model DKW F102. Do napędu użyto nowych czterosuwowych silników R4 o pojemnościach: 1,5, 1,7 oraz 1,8 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model 80 B1. Wyprodukowano 416 853 egzemplarzy modelu (386 361 sedanów i 27 492 kombi)[1].
    Audi F103 - samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką firmę Audi od sierpnia 1965 do lipca 1972. Dostępny jako 2- i 4-drzwiowy sedan oraz 3-drzwiowe kombi. Zastąpił on nieudany model DKW F102. Do napędu użyto nowych czterosuwowych silników R4 o pojemnościach: 1,5, 1,7 oraz 1,8 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model 80 B1. Wyprodukowano 416 853 egzemplarzy modelu (386 361 sedanów i 27 492 kombi)[1].
    27 czerwca 2012, 11:39 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj