Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    fredixx

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 23 lutego 2014 - 18:01
    Ostatnio: 2 grudnia 2016 - 9:53
    • Materiałów na głównej: 34 z 49 (15 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2221
    • Komentarzy: 34
    • Punktów za komentarze: 13
     
    Bugatti EB110 – Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
 Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
    Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    1 marca 2014, 23:02 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    tumblr

    Alfa Romeo 155 V6 TI DTM –
    1 marca 2014, 23:06 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo GTV 2000 –
    1 marca 2014, 22:57 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina A110 –
    1 marca 2014, 22:54 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    MotoPorno – Taki tam Silniczek Ferrari :D
    Taki tam Silniczek Ferrari :D
    1 marca 2014, 23:08 przez fredixx (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oktans.pl

    Cudna felga. Wie ktoś jak nazywa się ta felga? – Wiecie jaka firma i model felgi?
    Wiecie jaka firma i model felgi?
    27 lutego 2014, 19:53 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audica –
    25 lutego 2014, 21:03 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    TransAm 77' – Jedno z moich marzeń
Pontiac TransAm 77' 
7,6 l V8 
236kW @ 4800rpm
607Nm @ 3350rpm
0-100km/h: 5.0
    Jedno z moich marzeń
    Pontiac TransAm 77'
    7,6 l V8
    236kW @ 4800rpm
    607Nm @ 3350rpm
    0-100km/h: 5.0
    Jetta  A1 GLS 80" cz.2 – Silnik 1,6 (w planach swap 2.0 16v 115-150KM)
Zawieszenie: Kit, obniżone.
Koła: szeroka stal 14"
Faltdach
    Silnik 1,6 (w planach swap 2.0 16v 115-150KM)
    Zawieszenie: Kit, obniżone.
    Koła: szeroka stal 14"
    Faltdach
    25 lutego 2014, 21:21 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne