Profil użytkownika
dawiddawidowski
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 16 lipca 2016 - 15:33 |
Ostatnio: | 8 kwietnia 2022 - 16:47 |
O sobie: |
Cento fanatyk, tjuner, detalingowiec oraz wierny fan motoryzacji i wszystkiego co z nią związane. |
- Materiałów na głównej: 141 z 142
- Punktów za materiały: 882
- Komentarzy: 19
- Punktów za komentarze: 5
Drutowanie/naprawa wytrzymała już 1.5 roku i nic nie odpadło, ruda nigdzie nie wyszła, na wiosnę film po 2 latach i 2 zimach od naprawy.
Niesamowita oszczędność toyoty gdzie na 90% powierzchni nie ma żadnego zabezpieczenia masą/konserwacją tylko goła blacha która skorodowała.
1. Czyszczenie resztek mas oraz rdzy do żywego metalu (srebrny połysk) gdzie wyszła dziura spawanie.
2. Odpylenie i przemycie zmywaczem sylikonowym powierzchni.
3. Podkład epoksydowy 2k Novol aplikowany pędzlem w 2 warstwach na wszystkie wyczyszczone elementy, natomiast w miejscach spawanych 3x.
4. Na epoksyd nałożona mastyka, czyli na całej powierzchni a w miejscach dodatkowo narażonych podwójna warstwa.
5. Czarna 'konserwacja' Trotona.
6. Wosk w progi, profile zamknięte, podłużnie oraz po całej powierzchni nadkola/błotników oraz podłogi.
Czas pracy ponad 100godz.
cinquecento 1.2 16vT
cinquecento 1.2 8vT