Profil użytkownika
crs50sm
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 3 sierpnia 2012 - 14:38 |
Ostatnio: | 9 maja 2022 - 16:10 |
- Materiałów na głównej: 187 z 234 (47 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 7464
- Komentarzy: 1657
- Punktów za komentarze: 1059
Bracia Andersson zdecydowali się na swap silnika i zamiast oryginalnej jednostki 1.5 dCi o mocy 80 KM pod maskę „Kangura” trafił 6-cylindrowy turbodiesel Mercedesa OM606, który otrzymał turbosprężarkę Holset HX40 Super oraz kompresor Eaton M90.
Potężna moc z 3-litrowego silnika przekazywana jest na tylne koła dzięki osi zaadoptowanej z Volvo 940.
Oczywiście modyfikacje objęły również wnętrze auta. Ze środka wyjęto wszystkie zbędne elementy wyposażenia i tapicerki, a zamiast oryginalnych foteli zamontowano kubełki z szelkowymi pasami bezpieczeństwa oraz rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa.