Czy silnik 1.8T nadaje się do instalacji gazowej? Jaką instalację założyć? Czy to się opłaca i czy ma to sens? Wszystko to i wiele więcej w tym odcinku.
Zgodnie z obietnicą z poprzedniego odcinka prezentujemy Wam jeden z najdokładniejszych sposobów diagnozy sprawności uszczelki pod głowicą, czyli Tester na obecność dwutlenku węgla (CO2) w układzie chłodzenia.
Temat tak często słyszany i poruszany, że momentami urasta do miana legendy. Rozkładamy całość na czynniki pierwsze omawiając przyczyny, objawy oraz diagnostykę przepalonej uszczelki pod głowicą.
Bardzo często poruszany temat, mianowicie wymiana koła dwumasowego na jednomasowe (sztywne koło zamachowe). Szczegółowo omawiamy temat, pokazujemy potrzebne części oraz analizujemy plusy i minusy takiej konwersji.
Prezentujemy Wam wymianę czujnika położenia pedału sprzęgła, która często okazuje się drogą do naprawy tempomatu, a do objawów jego uszkodzenia należą m.in. międzygaz (przegazówka) w czasie zmiany biegów lub niedziałający tempomat.
Zbliża się zima, temperatury spadają, a wraz z jej spadkiem przybywa problemów z rozruchem silników Diesla. Pokazujemy jak sprawdzić poprawność działania świec żarowych w samochodzie oraz omawiamy ich rolę i sposób działania.