Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    blessu

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 4 lutego 2016 - 21:56
    Ostatnio: 22 września 2019 - 10:38
    • Materiałów na głównej: 57 z 62 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 237
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: -1
     
    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 listopada 2016 o 23:46

    @ProjectGranTurismo: No tak, nazwy są zamienne, pewnie faktycznie byłoby prościej :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 sierpnia 2016 o 21:47

    @dopiero_wstane: Pomysłów na odcinek jest cała masa, kwestia je nakręcić. Kąty wtrysku będą za... kilka odcinków :) Subskrybuj a będziesz na bieżąco :) P.S. 2:45 - Mówimy o tym, że silnik musi być rozgrzany :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 maja 2016 o 20:55

    @Kobsterr: No bardziej wozidło niż wyścigówka :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 maja 2016 o 17:44

    @Kobsterr: Szczerze mówiąc po przesiadce z EG3 D13B2 nie ma jakieś porywającej różnicy... Może dlatego, że to konstrukcja amerykańska, nastawiona na emisje spalin, ma EGR i inne tego typu bzdury. Jak twoje odczucia, sprawnie się odpycha Twoje D17A8?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 maja 2016 o 23:45

    @Kobsterr: Jak wszystkie Coupe - 1.7, ale że jest to wersja amerykańska to jest minimalnie mocniejsza (D17A2 VTEC 127KM).

    « poprzednia 1 następna »