Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    bikerr

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 6 września 2013 - 14:25
    Ostatnio: 5 marca 2019 - 14:01
    • Materiałów na głównej: 26 z 30 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1093
    • Komentarzy: 266
    • Punktów za komentarze: 121
     
    Honda Power – Znalezione na dysku, zrobiłem to zdjęcie w 2010r.
    Znalezione na dysku, zrobiłem to zdjęcie w 2010r.
    27 września 2014, 15:54 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    RedBull 111 MegaWatt: Finał – RedBull 111 MegaWatt. Największe zawody hard enduro w Polsce.
6-7 września 2014r Kopalnia Bełchatów.
Było mega fajnie, był ktoś z was?
    RedBull 111 MegaWatt. Największe zawody hard enduro w Polsce.
    6-7 września 2014r Kopalnia Bełchatów.
    Było mega fajnie, był ktoś z was?
    11 września 2014, 14:27 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    RedBull 111 MegaWatt: Eliminacje #1/2 – RedBull 111 MegaWatt. Największe zawody hard enduro w Polsce.
6-7 września 2014r Kopalnia Bełchatów.
Było mega fajnie, był ktoś z was? 
Póki co eliminacje, później dodam fotki z zawodów.
    RedBull 111 MegaWatt. Największe zawody hard enduro w Polsce.
    6-7 września 2014r Kopalnia Bełchatów.
    Było mega fajnie, był ktoś z was?
    Póki co eliminacje, później dodam fotki z zawodów.
    9 września 2014, 17:26 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    RedBull 111 MegaWatt: Eliminacje #2/2 – RedBull 111 MegaWatt. Największe zawody hard enduro w Polsce.
6-7 września 2014r Kopalnia Bełchatów.
Póki co eliminacje, później dodam fotki z zawodów.
    RedBull 111 MegaWatt. Największe zawody hard enduro w Polsce.
    6-7 września 2014r Kopalnia Bełchatów.
    Póki co eliminacje, później dodam fotki z zawodów.
    9 września 2014, 17:30 przez bikerr (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    zarchiwizowany
    Pranie tapicerki – Tapicerka prana prawdopodobnie pierwszy raz, czyli brud z 18 lat... Ok 4h pracy i widać efekt, kanapa na boku zszyta na tyle ile się dało. Przodu nie pokazuje ponieważ tam fotele nie były takie brudne, kamizelka na fotelu kierowcy póki co zastępuje pokrowiec.
    Tapicerka prana prawdopodobnie pierwszy raz, czyli brud z 18 lat... Ok 4h pracy i widać efekt, kanapa na boku zszyta na tyle ile się dało. Przodu nie pokazuje ponieważ tam fotele nie były takie brudne, kamizelka na fotelu kierowcy póki co zastępuje pokrowiec.
    3 lipca 2014, 19:07 przez bikerr (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 125p 4x4 – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski.
    30 czerwca 2014, 13:48 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    FSO Wars 1.3l 1986r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

W tle Mikrus ale gdzieś mi zaginęły jego zdjęcia...

FSO Wars – prototyp kompaktowego samochodu osobowego, opracowany w latach 1981–1985 przez Fabrykę Samochodów Osobowych w celu zastąpienia modelu Polski Fiat/FSO 125p.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    W tle Mikrus ale gdzieś mi zaginęły jego zdjęcia...

    FSO Wars – prototyp kompaktowego samochodu osobowego, opracowany w latach 1981–1985 przez Fabrykę Samochodów Osobowych w celu zastąpienia modelu Polski Fiat/FSO 125p.
    30 czerwca 2014, 13:52 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    FSM Beskid 106 1983r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
    Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    30 czerwca 2014, 14:17 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat PF 1500 Coupe – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

Autko było niestety bez silnika, skrzyni oraz tylnych lamp i paru drobiazgów...

"Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypomniało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971r samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5l, który pozwalał rozpędzić się maksymalnie do 170km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji." Cytat z baneru za autem.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    Autko było niestety bez silnika, skrzyni oraz tylnych lamp i paru drobiazgów...

    "Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypomniało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971r samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5l, który pozwalał rozpędzić się maksymalnie do 170km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji." Cytat z baneru za autem.
    30 czerwca 2014, 14:03 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    FSO Ogar 1977r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

FSO Ogar LS – prototyp polskiego samochodu osobowego, opracowany w 1977 roku przez FSO z wykorzystaniem podzespołów Polskiego Fiata 125p.

Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.
Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    FSO Ogar LS – prototyp polskiego samochodu osobowego, opracowany w 1977 roku przez FSO z wykorzystaniem podzespołów Polskiego Fiata 125p.

    Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.
    Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    30 czerwca 2014, 14:21 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne