Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    admin

    Redaktor serwisu Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 26 lipca 2011 - 13:25
    Ostatnio: 17 kwietnia 2023 - 17:45
    • Materiałów na głównej: 0 z 1 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 0
    • Komentarzy: 6
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Renault Captur to jest gość – Atrakcyjny wygląd to duży atut Captura
Nowe Renault ma sporo zalet. <a href=http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25386207,opinie-moto-pl-nowy-renault-captur-to-nie-byle-jaki-crossover.html>Przede wszystkim od razu widać</a>, że jego projektanci nie są pozbawieni fantazji. Captur wygląda atrakcyjnie w dzień i w nocy, z zewnątrz i od środka. Wyjątkowe światła pozycyjne pozwalają go z daleka rozpoznać na drodze, a projekt kabiny jest oryginalny i świeży. Jedni lubią niemiecką solidność, inni - francuską fantazję. Im spodoba się Captur.

Wnętrze jest nie tylko oryginalne, ale i praktyczne. Mimo rozstawu osi, który urósł do 263 cm (o 2 cm) ilość miejsca jest podobna, chociaż wystarczająca. Nowy samochód jest dłuższy aż o 11 cm (ma 423 cm), ale zyskał na tym głównie bagażnik - urósł do 536 l.

Z przodu zwraca uwagę przede wszystkim zawieszona w powietrzu konsola środkowa, w którą będą wyposażone droższe odmiany Captura z automatyczną skrzynią biegów. Mały drążek zmiany trybów pracy dwusprzęgłowej przekładni (teraz ma 7 biegów) jest zlokalizowany właśnie na centralnym "półwyspie".

Pod spodem wygospodarowano przestrzeń na schowek, a raczej tackę na której można położyć telefon. Jeśli jest wyposażony w taką funkcjonalność zacznie się ładować bezprzewodowo.

Pływająca konsola jest więc nie tylko ciekawa, ale i użyteczna. Dzięki niej przestrzeń pomiędzy fotelami można zagospodarować na kilku poziomach. Problemem jest tylko jakość wykonania - po naciśnięciu lekko trzeszczy i ugina się, a żeby budzić zaufanie, takie rozwiązanie powinno być stabilne jak skała.

Umieszczenie ekranu pionowo to dobry pomysł
Powyżej znajdziemy ekran środkowy o przekątnej 9,3 cala (w droższych wersjach, w tańszych będzie 7-calowy), który wprawdzie wygląda jak umieszczony tam tablet, ale przynajmniej ma pionową orientację. To bardzo dobra decyzja, bo horyzontalny ekran sprawdza się lepiej w samochodzie tylko w czasie korzystania z nawigacji. System multimedialny Easy Link jest krokiem naprzód w porównaniu ze starszym R-Link.

Znajdziemy go we wszystkich nowych modelach Renault. Jest atrakcyjnie zaprojektowany i ma dużo funkcji, chociaż ich odnalezienie nie zawsze jest proste.
    Atrakcyjny wygląd to duży atut Captura
    Nowe Renault ma sporo zalet. <a href=http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25386207,opinie-moto-pl-nowy-renault-captur-to-nie-byle-jaki-crossover.html>Przede wszystkim od razu widać</a>, że jego projektanci nie są pozbawieni fantazji. Captur wygląda atrakcyjnie w dzień i w nocy, z zewnątrz i od środka. Wyjątkowe światła pozycyjne pozwalają go z daleka rozpoznać na drodze, a projekt kabiny jest oryginalny i świeży. Jedni lubią niemiecką solidność, inni - francuską fantazję. Im spodoba się Captur.

    Wnętrze jest nie tylko oryginalne, ale i praktyczne. Mimo rozstawu osi, który urósł do 263 cm (o 2 cm) ilość miejsca jest podobna, chociaż wystarczająca. Nowy samochód jest dłuższy aż o 11 cm (ma 423 cm), ale zyskał na tym głównie bagażnik - urósł do 536 l.

    Z przodu zwraca uwagę przede wszystkim zawieszona w powietrzu konsola środkowa, w którą będą wyposażone droższe odmiany Captura z automatyczną skrzynią biegów. Mały drążek zmiany trybów pracy dwusprzęgłowej przekładni (teraz ma 7 biegów) jest zlokalizowany właśnie na centralnym "półwyspie".

    Pod spodem wygospodarowano przestrzeń na schowek, a raczej tackę na której można położyć telefon. Jeśli jest wyposażony w taką funkcjonalność zacznie się ładować bezprzewodowo.

    Pływająca konsola jest więc nie tylko ciekawa, ale i użyteczna. Dzięki niej przestrzeń pomiędzy fotelami można zagospodarować na kilku poziomach. Problemem jest tylko jakość wykonania - po naciśnięciu lekko trzeszczy i ugina się, a żeby budzić zaufanie, takie rozwiązanie powinno być stabilne jak skała.

    Umieszczenie ekranu pionowo to dobry pomysł
    Powyżej znajdziemy ekran środkowy o przekątnej 9,3 cala (w droższych wersjach, w tańszych będzie 7-calowy), który wprawdzie wygląda jak umieszczony tam tablet, ale przynajmniej ma pionową orientację. To bardzo dobra decyzja, bo horyzontalny ekran sprawdza się lepiej w samochodzie tylko w czasie korzystania z nawigacji. System multimedialny Easy Link jest krokiem naprzód w porównaniu ze starszym R-Link.

    Znajdziemy go we wszystkich nowych modelach Renault. Jest atrakcyjnie zaprojektowany i ma dużo funkcji, chociaż ich odnalezienie nie zawsze jest proste.
    7 listopada 2019, 13:41 przez admin (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj

    1