Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Zbyszko

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 kwietnia 2013 - 23:05
    Ostatnio: 3 czerwca 2018 - 21:07
    • Materiałów na głównej: 18 z 21 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1447
    • Komentarzy: 22
    • Punktów za komentarze: 14
     
    Coś z humorem –
    8 grudnia 2013, 17:10 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Niskoo –
    30 października 2013, 23:21 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taka tam boróVWka –
    8 października 2013, 22:41 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Gdybym miał Nissana – 350Z to tak bym go zrobił
    350Z to tak bym go zrobił
    26 września 2013, 21:27 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Skoda Favorit? – Mamy w rodzinie Skodę Favorit. Przed chwilą dowiedziałem się o jakiejś odmianie Bertone. Po wpisaniu w google, aby zobaczyć jak wygląda natrafiłem na SEDANA! Nawet nie wiedziałem o jego istnieniu

Możliwe, że to przeróbka, ale szokujące, że jest sedan.
    Mamy w rodzinie Skodę Favorit. Przed chwilą dowiedziałem się o jakiejś odmianie Bertone. Po wpisaniu w google, aby zobaczyć jak wygląda natrafiłem na SEDANA! Nawet nie wiedziałem o jego istnieniu

    Możliwe, że to przeróbka, ale szokujące, że jest sedan.
    26 września 2013, 21:46 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vento Coupe – Dziś się dowiedziałem o istnieniu tego cuda
Pytanie do znawców. To jakaś przeróbka, czy też takie wychodziły na rynek?
    Dziś się dowiedziałem o istnieniu tego cuda
    Pytanie do znawców. To jakaś przeróbka, czy też takie wychodziły na rynek?
    15 września 2013, 20:08 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Honda Civic – Nawet zabawka może wyglądać cool!
    Nawet zabawka może wyglądać cool!
    7 września 2013, 13:43 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kilka informacji o – Tucker Torpedo.

Z niezależnym zawieszeniem na cztery koła, mało podatną na wgniecenia karoserią, trzema reflektorami z których środkowy obracał się wraz z kierunkiem jazdy oraz nietłukącą się przednią szybą Tucker, bo o nim mowa, wyprzedził konkurencje o blisko 20 lat. Samochód zaprojektowany przez byłego stylistę koncernu Cord-Auburn-Duesenberg Alexa Tremulisa był bardzo przestronny i z powodzeniem mieścił sześć osób. Wnętrze zostało zaprojektowane przez Audreya Moore'a, bliskiego współpracownika Raymonda Loewy'ego, głównego stylisty Studebakera od lat 30 XX wieku. Kierownica była wzięta z modelu Lincolna Zephyr, był to podarunek uczyniony przez koncern Forda jako gest pomocy Tuckerowi. Chociaż wnętrze było przeładowane rozmaitymi gadżetami bezpieczeństwa, sprzedawcy Tuckera czuli, że jest nieco niedzisiejsze. Tylne światła wsteczne były wzięte (jak wiele innych elementów wyposażenia i konstrukcji) od przedwojennego Dodga. Jeden z najszybszych samochodów na amerykańskich drogach, a współczynnik oporu powietrza wynosił zdumiewające 0,30!!! Przód auta został tak zaprojektowany, by obniżyć opór powietrza i krył wielce pojemny bagażnik. Tucker mógł osiągnąć szybkość rzędu 120 mil na godzinę (około 193km/h), przy zużyciu jednego galona benzyny na 30 mil (10,6 l na 100km). Dzięki silnikowi o pojemności 5475 ccm, pierwsze 60 mil na liczniku (~100km/h) pojawiało się w 10 sekund, co wówczas było rzeczą niespotykaną. Tucker stał się hitem ze względu nie tylko za swoją moc (168KM), osiągi, wygodę i bezpieczeństwo, ale przede wszystkim za swój design, który był zupełnie różny od przedwojennych wyobrażeń i stereotypów. Preston Tucker został oskarżony o defraudacje pieniędzy i oszukanie klientów gdyż produkowany samochód miał jakoby nie odpowiadać zapewnieniom z prospektów. Z 51 sztuk, które wyprodukowano do czasów dzisiejszych zachowało się około 47.
    Tucker Torpedo.

    Z niezależnym zawieszeniem na cztery koła, mało podatną na wgniecenia karoserią, trzema reflektorami z których środkowy obracał się wraz z kierunkiem jazdy oraz nietłukącą się przednią szybą Tucker, bo o nim mowa, wyprzedził konkurencje o blisko 20 lat. Samochód zaprojektowany przez byłego stylistę koncernu Cord-Auburn-Duesenberg Alexa Tremulisa był bardzo przestronny i z powodzeniem mieścił sześć osób. Wnętrze zostało zaprojektowane przez Audreya Moore'a, bliskiego współpracownika Raymonda Loewy'ego, głównego stylisty Studebakera od lat 30 XX wieku. Kierownica była wzięta z modelu Lincolna Zephyr, był to podarunek uczyniony przez koncern Forda jako gest pomocy Tuckerowi. Chociaż wnętrze było przeładowane rozmaitymi gadżetami bezpieczeństwa, sprzedawcy Tuckera czuli, że jest nieco niedzisiejsze. Tylne światła wsteczne były wzięte (jak wiele innych elementów wyposażenia i konstrukcji) od przedwojennego Dodga. Jeden z najszybszych samochodów na amerykańskich drogach, a współczynnik oporu powietrza wynosił zdumiewające 0,30!!! Przód auta został tak zaprojektowany, by obniżyć opór powietrza i krył wielce pojemny bagażnik. Tucker mógł osiągnąć szybkość rzędu 120 mil na godzinę (około 193km/h), przy zużyciu jednego galona benzyny na 30 mil (10,6 l na 100km). Dzięki silnikowi o pojemności 5475 ccm, pierwsze 60 mil na liczniku (~100km/h) pojawiało się w 10 sekund, co wówczas było rzeczą niespotykaną. Tucker stał się hitem ze względu nie tylko za swoją moc (168KM), osiągi, wygodę i bezpieczeństwo, ale przede wszystkim za swój design, który był zupełnie różny od przedwojennych wyobrażeń i stereotypów. Preston Tucker został oskarżony o defraudacje pieniędzy i oszukanie klientów gdyż produkowany samochód miał jakoby nie odpowiadać zapewnieniom z prospektów. Z 51 sztuk, które wyprodukowano do czasów dzisiejszych zachowało się około 47.
    29 sierpnia 2013, 13:27 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Datsun GTR 2000/ Nissan Skyline 2000 GT.... – ....Cudo
    ....Cudo
    7 lipca 2013, 0:31 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To tylko BMW.... – Ale takie, którym z wielką przyjemnością bym jeździł. A Wy?
    Ale takie, którym z wielką przyjemnością bym jeździł. A Wy?
    23 czerwca 2013, 11:09 przez Zbyszko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj