Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    YMT

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 21 lutego 2013 - 13:32
    Ostatnio: 12 maja 2017 - 3:28
    • Materiałów na głównej: 10 z 10
    • Punktów za materiały: 171
    • Komentarzy: 3
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Golf 4 TURBO by Thomas – #69BIMMEREATER
MK4 z ekipy SouthernTuned.
Wiecej zdjęć na FB SouthernTuned
    #69BIMMEREATER
    MK4 z ekipy SouthernTuned.
    Wiecej zdjęć na FB SouthernTuned
    VW x3 – Wiecej zdjęć na FB SouthernTuned
    Wiecej zdjęć na FB SouthernTuned
    8 stycznia 2017, 0:14 przez YMT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf 4 TURBO by Thomas – #69BIMMEREATER
MK4 z ekipy SouthernTuned. Dla zainteresowanych będzie wiecej fot
    #69BIMMEREATER
    MK4 z ekipy SouthernTuned. Dla zainteresowanych będzie wiecej fot
    Honda Civic 6 – Civic z ekipy SouthernTuned. Dla zainteresowanych będzie wiecej fot
    Civic z ekipy SouthernTuned. Dla zainteresowanych będzie wiecej fot
    Golfina mk2 – Foto z Vag Nysa
    Foto z Vag Nysa
    VW Bora – Bora z ekipy SouthernTuned na drodze 100 zakrętów. Dla zainteresowanych będzie wiecej fot
    Bora z ekipy SouthernTuned na drodze 100 zakrętów. Dla zainteresowanych będzie wiecej fot
    6 stycznia 2017, 23:43 przez YMT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    FB SouthernTuned

    Film z sesji zdjęciowej kończącej sezon 2016. Materiał kręcony na dolnośląskiej drodze 100 zakrętów, w Zieleńcu oraz Radkowie.
    Link do zdjęć: https://www.facebook.com/796371023707836/photos/?tab=album&album_id=1315535721791361
    5 stycznia 2017, 16:23 przez YMT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes Benz Carlsson C25 Super GT – Piękna maszyna.
    Piękna maszyna.
    16 października 2014, 17:17 przez YMT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA   BMW GOLDFISH V16 – Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe pojawił sie w 1987 roku,
a dokładnie w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy...
I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH"...

Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną.

Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32, i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988 czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym.
Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane, i to jest smutne.

V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka wyznacza górną granicę osiągnięć tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. 

Dane techniczne GOLDFISCH V16:

- pojemność: 6651 cm3.
- moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
- moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
- stopień sprężani: 8,8:1...
- waga: 310 kg...
    Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe pojawił sie w 1987 roku,
    a dokładnie w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy...
    I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH"...

    Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną.

    Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32, i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988 czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym.
    Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane, i to jest smutne.

    V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka wyznacza górną granicę osiągnięć tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę.

    Dane techniczne GOLDFISCH V16:

    - pojemność: 6651 cm3.
    - moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
    - moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
    - stopień sprężani: 8,8:1...
    - waga: 310 kg...
    21 lutego 2013, 15:13 przez YMT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA    Shelby G.T.500CR-900 – Dla wielu osób Shelby G.T. 500 to wcielenie amerykańskiego muscle cara. Legendarne auto, tak piękne, że nawet Megan Fox wygląda przy nim jak raszpla, teraz dostępne jest w klasycznej karoserii, ale z nowoczesnym silnikiem. Nowoczesnym super silnikiem, dla ścisłości.

Dane techniczne: V8, 770 KM; 0-100 km/h. poniżej 4 s.
    Dla wielu osób Shelby G.T. 500 to wcielenie amerykańskiego muscle cara. Legendarne auto, tak piękne, że nawet Megan Fox wygląda przy nim jak raszpla, teraz dostępne jest w klasycznej karoserii, ale z nowoczesnym silnikiem. Nowoczesnym super silnikiem, dla ścisłości.

    Dane techniczne: V8, 770 KM; 0-100 km/h. poniżej 4 s.
    21 lutego 2013, 14:20 przez YMT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1